החשד לעבירות מין חמורות נגד הרופא הבכיר: הוגשו 15 תלונות

במסגרת החקירה נגד מנהל היחידה לגסטרואנטרולוגיה ותזונה בילדים בביה"ח וולפסון, הוגשו כבר 15 תלונות מנשים שונות. התלונה האחרונה הוגשה בגין אונס ומעשה סדום במטופלת בת 16

זמן צפייה: 00:29

במסגרת חקירה שהתנהלה בחודשים האחרונים בגין חשד לביצוע עבירות מין במטופלות, פרופ' אריה לוין, מנהל היחידה לגסטרואנטרולוגיה ותזונה בילדים בביה"ח וולפסון, נעצר הבוקר (ראשון) שוב לחקירה עקב תלונה חדשה שהוגשה נגדו בגין אונס ומעשה סדום במטופלת בת 16.

נכון לעכשיו, הוגשו נגד פרופ' לוין 15 תלונות מנשים שונות, והוא יובא בהמשך בפני שופט לדיון בעניינו. כזכור, בית המשפט האריך את מעצרו של הרופא הבכיר באוקטובר האחרון, לאחר שהתקבלו חמש תלונות נוספות נגדו.

לפני כחודשיים נערכו לפרופ' לוין עימותים עם שתי המתלוננות שהוא חשוד באונס שלהן. אחת מהן, אז קטינה והיום בת 20, תיארה תקיפה מינית בוטה שעברה על ידו, הוא הכחיש. המתלוננת השניה, אימו של מטופל של לוין, האשימה אותו שאנס אותה במשרדו. לוין טען בתגובה שהיה ביניהם רומן, והתמלוננת השיבה כי "לא היה שום רומן".

חוקר משטרה חשף בדיון כי בשנת 2015 פרופ' לוין הגיע לשיחת אזהרה בוועדה רפואית בעקבות אותה שיטת אבחון רפואי שבגינה הוא עצור. התלונות שהוגשו תחילה מתייחסות למקרים שאירעו לפני כמה שנים, האחרון שבהם משנת 2014, כאשר שתיים מהמתלוננות היו קטינות באותה העת. כעת, החוקר הוסיף כי יש בידם גם תלונה מהשנה וחצי האחרונות.