שוטר מג"ב נעצר בחשד שהעביר חומרים משטרתיים לארגון של דומרני

המחלקה לחקירת שוטרים הודיע כי שוטר מג"ב נעצר בחשד שהעביר חומרים מסווגים לגורמים עברייניים בדרום. בהמשך החשוד יובא לדיון להארכת מעצר בביהמ"ש בישרושלים. החקירה עדיין נמשכת

ניידת משטרה
ניידת משטרה (ארכיון) | צילום: שאטרסטוק

המחלקה לחקירת שוטרים הודיעה היום (חמישי) כי שוטר מג"ב נעצר אתמול בחשד שהעביר חומרים משטרתיים רגישים לגורמי פשיעה באזור הדרום. מעצרו הוארך עד ליום שני. נציג המשטרה חשף בדיון בבית המשפט, כי הוריו גם שירתו במשטרה. החקירה בעניינו נמשכת.

שוטר מג"ב שנעצר היה בשירות חובה, והוא נלקח על ידי המשטרה לאחר חקירה סמויה של היחידה המרכזית במרחב לכיש ומח"ש. כשהחוקרים העלו חשד כי מידע זולג לגורמים פליליים בדרום, הם הזינו את השוטר במידע כוזב, כשבמקביל הם המשיכו להאזין ולעקוב אחריו. כמו כן, המשטרה הסתירה ממנו מידע על פעילויות אמיתיות שביצעה בשטח. ממצאי החקירה הסמויה הועברו על ידי המשטרה למח"ש, שהחלו בחקירה גלויה.

שלום דומרני | צילום: חדשות 13

במהלך החקירה השוטר הודה במיוחס לו ואף שיתף פעולה עם החוקרים והעביר להם את הקוד של המכשיר הנייד שלו. מחומר החקירה עולה כי השוטר העביר לאנשיו של דומרני מידע סודי באמצעות הודעות באינסטגרם לקראת ביצוע של פעולות משטרתיות נגד אותם עבריינים.

כזכור, לפני שבועיים נעצרו שני תושבי אשקלון בשנות ה-20 לחייהם, המשויכים לארגון הפשיעה של שלום דומרני, בחשד למעורבותם ברצח איש הכספים של הארגון אבי ביטון בחודש שעבר. ביטון נלכד בתוך רכב שהתפוצץ באשקלון, ומלבדו עוד שני חברי הארגון נפצעו, אחד באורח קל-בינוני והשני באורח קשה מאוד.

ביטון היה אחד האנשים המרכזיים בארגונו של דומרני, שניצל בשנת 2013 מניסיון חיסול, וגם אז נפצע באורח אנוש כתוצאה מפיצוץ רכב ורגליו נקטעו. בעבר אמרו גורמים במשטרה כי ביטון הוא איש הכספים של דומרני, מנהל תחום ההימורים והשמירה על עסקי ההימורים בארגון. שני הגברים שנפצעו בפיצוץ מוכרים גם הם למשטרה מארגונו של דומרני.