2 סוכנות משטרה הביאו למעצרם של 33 חשודים בפדופיליה

הסוכנות התחזו לתלמידות אולפנה בנות 13 ופעלו ברשתות החברתיות, בהן נחשפו למאות הצעות של גברים שכללו תכנים מיניים בוטים כמו חשיפת איברים ובקשות לקיים עימן יחסי מין

ניידת משטרה
ניידת משטרה | צילום: חדשות 13

שתי סוכנות משטרה הביאו למעצרם של 33 גברים החשודים בפדופיליה שפעלו ברשתות החברתיות. החשודים יובאו היום (ראשון) לבית משפט השלום בנצרת לצורך דיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם.

במסגרת המאבק בפגיעה מינית בקטינים על ידי גברים דרך האינטרנט, פעלה היחידה המרכזית של מחוז צפון לאיתור אותם עבריינים. לצורך כך, הופעלו 2 סוכנות משטרה שהתחזו במשך כארבעה חודשים לתלמידות אולפנה בנות 13, שפעלו ברשתות החברתיות המועדפות על ידי בני נוער כמו טיק טוק ואינסטגרם.

פדופיל, אילוסטרציה
פדופיל, אילוסטרציה | צילום: חדשות 13

מרגע כניסתן לרשתות החברתיות, השתמשו הסוכנות בכינויים "לי"- ו"קים" ונחשפו למאות הצעות מגונות על ידי גברים שכללו תכנים מינים, בהם חשיפת איברי מין, תמונות וסרטונים בעלי אופי מיני בוטה, הצעות תשלום בעבור מין והצעות למפגשים מיניים במטרה לספק את תאוותם.

הבוקר ניתנה ההוראה למעצר החשודים, ומאות שוטרים בליווי חוקרי הסייבר וטכנאי זיהוי,פשטו על בתיהם של 33 החשודים מכל הארץ ובין היתר מהיישובים: רהט, אלעד, ירושלים, נצרת, אילת, באר שבע, חיפה, גבעתיים, שפרעם ופתח תקווה, שאותרו על ידי אותן סוכנות משטרה כעברייני מין.