המלחמה הפלילית: המשטרה מנעה חיסול בין עבריינים בצפון

מידע מודיעיני מדויק הצביע על כך שסכסוך אישי בין שתי משפחות בכפר הבדואי זרזיר צפוי להוביל לרצח. בעקבות זאת, כוחות מוסווים של שוטרי המחוז הצפוני הקימו מארב בסמוך לביתה של אחת המשפחות - ועצרו את בניה החמושים רגע לפני שהוציאו לפועל את זממם

זמן צפייה: 02:26

בזמן שכוחות צה"ל נלחמים בנחישות בחמאס ברצועת עזה, כוחות המשטרה מתמודדים עם המלחמה הפלילית. בפעילות כזו, הצליחו שוטרי מחוז צפון לסכל אירוע ירי ביישוב הבדואי זרזיר, במבצע נועז שמזכיר פעילות של כוחות מיוחדים בלב רצועת עזה, תוך שהם נעזרים באמצעים מגוונים כמו רחפן, אמצעי ראיית לילה ובגדי הסוואה, כך נחשף הערב (שישי) בזמן שישי.

מידע מודיעיני מדויק הצביע על כך ששתי משפחות, שהסתכסכו על רקע אישי ביישוב, מתכננות לירות זה על זה. בעקבות כך, כוחות מוסווים של המשטרה פשטו בשעת ערב על החורשות הסמוכות לביתה של אחת המשפחות והמתינו במארב. במקביל, רחפן הועלה לאוויר ותיעד את ההתרחשות מלמעלה.

"מבצע רגיש ומורכב": הבית שעליו פשטו השוטרים זרזיר משטרה
"מבצע רגיש ומורכב": הבית שעליו פשטו השוטרים

ואז זה קרה: החמושים, שלא הבחינו בשוטרים הממתינים למטה, זרקו את כלי הנשק שלהם לעבר החורשה הסמוכה, היישר לידיהם של הכוחות והחלו בהתגנבות לעבר הבית הסמוך. השוטרים החלו בהתגנבות סמויה לעבר הבית - ולבסוף עצרו את החשודים. במהלך המעצר, החרימו השוטרים אקדח טעון ותחמושת, שהין מוכנים לשימוש. כך, הצליחו למנוע תקרית ירי נוספת וכנראה הצילו חיים.