הרצח בחולון: שוחרר החשוד בשיבוש שלקח את הקטנוע

צעיר מיפו נצפה במצלמות האבטחה כשהוא לוקח מביתו של עדי מזרחי את הקטנוע בו השתמש בזמן המקרה, וסיפר לחוקרים שרצה לבדוק את תקינתו על מנת לרכוש אותו

הקטנוע של החשוד ברצח בחולון
הקטנוע של החשוד ברצח בחולון | צילום: דוברות המשטרה

המשטרה שחררה היום (שלישי) חשוד בשיבוש הליכי חקירה בפרשת יורי וולקוב בחולון ביום רביעי בשבוע שעבר. החשוד, צעיר מיפו, נעצר לאחר שנראה לוקח את הקטנוע שנקלט במצלמות האבטחה בביתו של עדי מזרחי, החשוד ברצח.

מחמוד נעאמנה
מחמוד נעאמנה

הצעיר הסביר לחוקרים כי מזרחי התקשר אליו והציע לו לקנות את הקטנוע: "הגעתי כדי לקחת אותו לבדיקה". החוקרים אישרו את גרסתו והוא שוחרר. סניגורו של הצעיר, מחמוד נעאמנה, אמר: "האמת יצאה לאור והחשוד שוחרר והוכיח את חפותו".

נזכיר, היום ראשון הודה מזרחי במעשה, וגרסתו היא כי הוא לא התכוון לרצוח. "רק כשהגעתי הביתה הבנתי מהתקשורת שהבן אדם מת", אמר מזרחי בחקירתו, "התעצבנתי שאשתו צילמה אותי ופחדתי מהתגובה של בעלה, בגלל זה דקרתי".

עדי מזרחי, החשוד ברצח יורי וולקוב בחולון, על רקע זירת הרצח
עדי מזרחי, החשוד ברצח יורי וולקוב בחולון, על רקע זירת הרצח | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90 / מתוך פייסבוק

"אני מצטער", הוסיף מזרחי, "תעבירו את זה למשפחה". מהחקירה עלה כי לקחו שלוש דקות בלבד מהרגע בו יצא מזרחי מביתו בחולון ועד שהגיע לצומת בה דקר את וולקוב. לאחר מכן עשה סיבובים במשך שעה וחצי כדי לשבש את חקירת המשטרה, ורק אז הגיע הביתה.

חוקרי ימ"ר תל אביב זיהו את האופנוע של מזרחי במספר מצלמות, בין היתר בזכות אגזוז מיוחד שהיה לו, וכן מדבקות ופלסטיקה שהזמין מ"עלי אקספרס". כשהחוקרים הציגו בפניו את כל הממצאים הללו הוא הבין שאין לו ברירה אלא להודות.