חשד לרצח ביום ההולדת: בן 18 נדקר בקריית שמונה, בן 15 נעצר

יואל להנגהל, בן 18 מנוף הגליל, נדקר בקטטה במסיבת יום הולדת בקריית שמונה. הוא פונה לביה"ח זיו שבצפת - אך שם נקבע מותו. החשוד הוא בן 15 מחצור הגלילית. לפני חצי שנה עלה להנגהל עם משפחתו מהודו. ראש העיר: "אבידה גדולה"

זמן צפייה: 01:31

יואל להנגהל, צעיר בן 18 מנוף הגליל שלמד בישיבה ממעלות-תרשיחא, נדקר במהלך הלילה (שישי) בקטטה שפרצה במסיבת יום הולדת בקריית שמונה - ומת מפצעיו בבית החולים זיו שבצפת. בפתח הכתבה: תיעוד הקטטה ההמונית.

מהמשטרה נמסר: "מחקירה ראשונית עולה כי הקורבן השתתף במסיבת יום הולדת סמוך לכיכר ההסתדרות בקריית שמונה שבמהלכה נדקר לאחר שפרצה קטטה במקום. שוטרי המחוז הצפוני עצרו קטין בן 15 מחצור הגלילית ההחשוד בדקירה".

רונן פלוט ראש העיר נוף הגליל, אמר: "אתמול בבוקר יואל להנגהל, תלמיד ישיבה בן 18 מנוף הגליל, עולה חדש שרק לפני חצי שנה הגיע לארץ, בנה סוכה בביתו שברחוב ציפורן. הוא היה שמח וסיפר על תוכניותיו להתגייס לשירות קרבי בצה"ל. איש לא תיאר לעצמו שסוכת החג תהפוך לסוכת אבלות".

"בערב, למרבה האסון הכבד, יואל יצא עם חבר למסיבה בקריית שמונה ובמהלך תקרית אלימה שנסיבותיה נחקרות על-ידי המשטרה, נפצע באורח קשה והבוקר נפטר", הוסיף פלוט, "אבידה גדולה וכל כך מיותרת. חיים שלמים שנגדעו בגלל מעשה אלימות שבעיניי הוא מעשה טרור לכל דבר ועניין. ליבי עם ההורים גידיאן ובת שבע, עם כל המשפחה וקהילת בני המנשה היקרה. מי ייתן ולא תדעו עוד צער".

שלמה, נציג קהילת בני המנשה, שהכיר את יואל וליווה אותו מאז שעלה ארצה, סיפר: "הייתי המדריך שלו במרכז הקליטה בנוף הגליל כשעלה ארצה לפני כחצי שנה. הוא לומד בישיבה חרדית ומצטיין בלימודים שם. התאקלם בצורה נהדרת, היה אהוב מאוד בקרב חבריו". לדבריו, יואל היה האח הבכור במשפחה והוא הותיר אחריו שלושה אחים ושלוש אחיות. "הוא מעולם לא הסתבך ולא רב עם איש. בסך הכול יצא למסיבה עם חבר ופשוט נפגע בצורה שלא תיאמן. זו בשורה קשה לכולנו".