הותר לפרסום: עודד שריקי הוא הקבלן שנחקר בחשד להפצת חשבוניות פיקטיביות

יזם הנדל"ן המוכר מנתיבות נעצר במהלך השבוע, במסגרת חקירה המתנהלת ביחידה הארצית לפשיעה כלכלית של להב 433. במשטרה חשדו כי הוא העביר תשלום לחברות קבלניות כשבפועל לא סופקו אותם עובדים, אך הוא הכחיש ולאחר 10 שעות חקירה הוא שוחרר ללא תנאים

Capture2

עודד שריקי הוא הקבלן שנחקר בחשד להפצת חשבוניות פיקטיביות, כך הותר הבוקר (חמישי) לפרסום. שריקי עוכב ביום שלישי במסגרת חקירה המתנהלת ביחידה הארצית לפשיעה כלכלית (יאל"כ) של להב 433, בחשד לביצוע עבירות של סחיטה באיומים, הלבנת הון, קבלת דבר במרמה ועבירות נוספות שבוצעו תוך שימוש בחשבוניות פיקטיביות.

שריקי הובא לחקירה במשרדי להב 433, ולאחר 10 שעות שוחרר ללא תנאים. במשטרה חשדו כי שריקי העביר תשלום לחברות קבלניות כשבפועל לא סופקו אותם עובדים, כך שעל פי החשד הוא קיזז חשבוניות במיליונים. שריקי הכחיש, גרסתו התקבלה לעת עתה והוא שוחרר.

יחידת להב 433
יחידת להב 433

סניגורו של שריקי מסר בתגובה לאחר החקירה: "קל מאוד לפגוע בשמו הטוב של אדם באמצעות כותרות כי הוא נעצר לחקירה, גם אם אין מאחוריהן שום תוכן אמיתי. אז נעמיד דברים על דיוקם. אמנם מרשי, שבנה את שמו הטוב בזיעת אפו ובעשר אצבעותיו, נחקר בפרשה. אבל לאחר שמסר גרסתו כי לא נפל במעשיו רבב, הוא לא נעצר ושוחרר לדרכו ללא כל תנאי. שחרורו מדבר בעד עצמו".