בחשד לעבירות כלכליות חמורות: קבלן מוכר מאזור הדרום נעצר

חוקרי להב 433 עצרו את הקבלן במסגרת חקירת החשד לביצוע עבירות של סחיטה באיומים, הלבנת הון, קבלת דבר במרמה ועבירות נוספות שבוצעו תוך שימוש בחשבוניות פיקטיביות. לאחר חקירה של 10 שעות הוא שוחרר ללא תנאים

זמן צפייה: 00:55

קבלן מוכר מאזור הדרום נעצר הבוקר (שלישי) במסגרת חקירת החשד לביצוע עבירות של סחיטה באיומים, הלבנת הון, קבלת דבר במרמה ועבירות נוספות שבוצעו תוך שימוש בחשבוניות פיקטיביות. הוא הובא לחקירה במשרדי להב 433, ולאחר 10 שעות שוחרר ללא תנאים.

סניגורו של הקבלן מסר בתגובה: "קל מאוד לפגוע בשמו הטוב של אדם באמצעות כותרות כי הוא נעצר לחקירה, גם אם אין מאחוריהן שום תוכן אמיתי. אז נעמיד דברים על דיוקם. אמנם מרשי, שבנה את שמו הטוב בזיעת אפו ובעשר אצבעותיו, נחקר בפרשה. אבל לאחר שמסר גרסתו כי לא נפל במעשיו רבב, הוא לא נעצר ושוחרר לדרכו ללא כל תנאי. שחרורו מדבר בעד עצמו".

אתמול האריך בית משפט השלום בראשון לציון פעם נוספת את מעצרם של שלושת החשודים המרכזיים בתיק למשך שמונה ימים. הבוקר יובא החשוד הראשי בתיק לבית משפט השלום בראשון לציון לדיון בהארכת מעצרו. חקירת המשטרה נמשכת.

לפני כשבועיים פורסם לראשונה בחדשות 13 כי 21 חשודים נעצרו על ידי בלשי היחידה הכלכלית במשטרת ישראל בחשד לגלגול חשבוניות פיקטיביות בהיקף של מאות מיליוני שקלים. מדובר בחקירה סמויה שנמשכה חודשים נגד חברות קש והבוקר היא הפכה לגלויה. על פי החשד הכסף הולבן באותו חברות קש באמצעות צ'יינג'ים באזור המרכז, ירושלים ודרום הארץ. תשעה מהם יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בראשון לציון.