"תקף באגרופים עד שהתמוטטה": תושב עפולה יואשם ברצח אשתו

במשטרה הודיעו כי "נמצאו די ראיות להגשת כתב אישום" נגד בן זוגה של יהודית מרדכי (48), תושבת עפולה שנרצחה במרץ. מהחקירה עלה כי "לאחר ויכוח שפרץ בין בני הזוג, תקף החשוד את המנוחה באגרופים עד שהתמוטטה על הרצפה. כתוצאה מכך מכך נגרמו לה חבלות שהובילו למותה"

אמבולנס (ארכיון)
אמבולנס (ארכיון) | צילום: דוברות מד"א

המשטרה הודיעה היום (שני) כי בתום חקירה של היחידה המרכזית במחוז צפון, "נמצאו די ראיות להגשת כתב אישום" נגד בן זוגה של יהודית מרדכי (48), תושבת עפולה שנרצחה בחודש שעבר.

לפי המשטרה, באותו יום התקבל דיווח במוקד 100 על אודות אישה בת 48 שאותרה ללא רוח חיים בדירה של בן זוגה. מעדותו הראשונית של בן הזוג עלה כי "המנוחה לא הרגישה טוב וכמעט ולא יצאה מהמיטה. בשעות הערב, כשחזר הביתה, ניסה להעיר אותה - אך ללא הצלחה ומיד הזעיק עזרה ראשונה. הצוות הרפואי שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותה ומייד דיווח על הארוע למשטרת מחוז צפון.

ניידת בנגב, אמבולנס בנגב, זירת הרצח בפזורה הבדואית בנגב
ניידת משטרה (ארכיון) | צילום: דוברות המשטרה

חוקרי היחידה המרכזית במחוז צפון פתחו בחקירת הארוע אספו ממצאים בזירה, גבו עדויות נוספות ועצרו את בן הזוג בחשד לרצח המנוחה. מחומר החקירה עלה כי לאחר ויכוח שפרץ ביניהם ביום שישי בשעות הלילה תקף החשוד את המנוחה באגרופים עד שהתמוטטה על הרצפה וכתוצאה מכך נגרמו לה חבלות שהובילו למותה. לאחר חקירה אינטנסיבית של חוקרי ימ״ר צפון נאספו די ראיות כנגד בן הזוג בגין רצח והוגשה הצהרת תובע על ידי ופרקליטות מחוז צפון באמצעות עו״ד רועי אלפסי ועו״ד יערה ברזילי כהן לפיה בכוונתם להגיש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים באשמת רצח"