פרסום ראשון: בתום מצוד - נעצר החשוד באונס בגדרה

המשטרה עצרה את החשוד באונס האישה בגדרה, שתקף אותה מינית לעיני שלושת ילדיה. החשוד - שתועד במצלמות האבטחה - הוא בן 22 מהפזורה הבדואית. עוד שישה מקרוביו נעצרו. הערכה: החשוד פרץ לדירה כדי לאנוס - ולאחר מכן ברח לשטחים

זמן צפייה: 03:59

פרסום ראשון: בתום יממה של מצוד - המשטרה עצרה הערב (שבת) את החשוד באונס האישה בגדרה, שפרץ לביתה ותקף אותה לעיני שלושת ילדיה. החשוד המרכזי בן 22, ומלבדו נעצרו שישה חשודים נוספים, כולם בני משפחה אחת תושבי הפזורה הבדואית שעובדים ככל הנראה בגדרה. במשטרה מעריכים שהחשוד סרק את השטח ופרץ לדירה במטרה לאנוס. לאחר מכן הוא ברח לשטחים ונעצר במחסום כשחזר. במשטרה אומרים כי זו לא הייתה הפעם הראשונה שלו בשכונה.

האירוע התרחש בלילה שבין חמישי לשישי, כשהחשוד פרץ לדירה, שנמצאת בקומה השניה ונכנס מהחלון. תחילה הוא התעמת עם האם, קשר אותה ואנס אותה לעיני בנה הפעוט. ילדיה של האישה היו בבית באותו הזמן והחשוד איים עליה שירצח אותה אם תצעק. הוא גנב תכשיטים וכסף וברח מהדירה.

במחוז מרכז של המשטרה הוקם צוות חקירה מיוחד בעקבות האירוע החמור שניהל מצוד אחר החשוד והוא נעצר בשטחי יהודה ושומרון. שאר בני המשפחה נעצרו על מנת לבדוק תאימות פורנזית עם הממצאים.

Whatsapp Image 2023 02 03 At 1
הפגנת תושבים מול בית ראש המועצה יואל גמליאל | צילום: רחל קמפלר אוחיון

אמש פורסם ב"שישי" עם אילה חסון תיעוד ממצלמות האבטחה, בו נראה החשוד כשהוא משוטט בשכונה, נכנס אל הבניין, פורץ אל הדירה - ונמלט ממנה לאחר כשעה. במשטרה העריכו מהעדויות כי מדובר אולי בפועל פלסטיני לא חוקי שעובד באזור בבניין ועל כן מכיר את השכונה, וטענו כי יש להם קצה חוט בדוגמת שרידי דנ"א מהזירה שיובילו אותם במהירות אל החשוד. עוד העריכו כי ייתכן שעקב אחר הקורבן, וידע שבדירה נמצאת האישה לבדה עם שלושת ילדיה הקטנים.

Whatsapp Image 2023 02 03 At 1
בן גביר בביתו של ראש מועצת גדרה גמליאל | צילום: רחל קמפלר אוחיון

אתמול אחר הצהריים, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, הגיע למתחם ההפגנה מול ביתו של ראש המועצה יואל גמליאל, שם שוחח עם תושבי המקום. השר הגיע יחד עם ראש המועצה גמליאל שהתקבל בקריאות "בוז" ונתקל בטענות תושבים לאוזלת יד של המשטרה ולתחושות חוסר ביטחון. במקביל, נשמעו קריאות התושבים שהופנו לעבר השניים: "רוצים ביטחון".

"הגעתי לשמוע את התושבים. הם צודקים, הם רוצים ביטחון. אני בסך הכל חודש בתפקיד", אמר השר בן גביר. "התחלנו לעשות צעדים ואני מקווה שנצליח בחודשים הקרובים להקים משמר לאומי, לחזק את תחנות המשטרה ולהקים תחנות משטרה נוספות. להוסיף תקנים למשטרה - על זה אני נלחם".

ראש המועצה המקומית גדרה אמר אחרי תפיסת החשוד: "אני מברך את משטרת ישראל על לכידתו של החשוד באונס המזעזע שהתרחש בגדרה ביום שישי האחרון. כולי תקווה, יחד עם כל קהילת גדרה - שנראה החמרה משמעותית בענישה ומיצוי הדין עם הפושע הנתעב. הנחיתי את השיטור העירוני להגביר את הסיורים בשכונת גולדה בפרט ובכל גדרה בכלל. אנחנו נמשיך לעשות הכל כדי לשמור על ביטחונם של התושבים בכל זמן".

בהכנת הידיעה השתתפה סיוון אלקלק