אחרי שהפסיד במשחק קלפים: בן 26 נאשם שניסה לרצוח את חברו

אמיר אבוש, תושב חולון, נאשם בניסיון רצח, גניבה ושיבוש מהלכי משפט לאחר שגנב 20 אלף שקלים ממכרו - שאצלו אף עבד בעבר, ולאחר מכן ניסה לדקור אותו למוות לאחר שהפסיד לו במשחק קלפים. "הקורבן פונה במצב קשה וסבל מפגיעות קשות, היה מורדם ומונשם תקופה ארוכה ועד עתה נמצא בהליך שיקום כתוצאה ממעשי הנאשם", לשון האישום

משחק קלפים. אילוסטרציה
משחק קלפים. אילוסטרציה | צילום: Fotolia

פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה היום (שישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד אמיר אבוש, בן 26 מחולון, שניסה לרצוח את מכרו לאחר שהפסיד לו במשחק קלפים. אבוש אף גנב מהמכר, שאצלו עבד בעבר, 20 אלף שקלים. כתב האישום מייחס לאבוש עבירות של ניסיון רצח, חבלה חמורה כשהעבריין נושא נשק קר, גניבה, שיבוש מהלכי משפט, הדחה בחקירה והחזקת סכין שלא כדין.

מכתב האישום שהוגש על-ידי עו"ד ליהי מלצמן עולה כי אבוש הגיע לבית הקורבן בחולון לשחק עמו בקלפים - והפסיד לו סכום של כ-5,000 שקלים. לאחר מכן הוא עזב את המקום כדי להביא סכום כסף נוסף ולהמשיך במשחק. "לאחר שהפסיד גם אותו - שלף אבוש בכעס סכין שנשא עליו ותקף באמצעותה את הקורבן בכל חלקי גופו, כולל בצד שמאל של חזהו", נכתב באישום. "בשלב מסוים, נטל אבוש סך של 20 אלף שקלים שהיו על גופו של הקורבן ונמלט מהמקום, כשהוא מותיר אותו שותת דם. הקורבן הצליח בכוחותיו האחרונים לחלץ עצמו ויצא לרחוב, שם התמוטט ועוברי אורח הזמינו את כוחות ההצלה. הקורבן הובהל לבית החולים ובוצע בו ניתוח מורכב שכלל כריתה של חלק מריאתו. כמו כן, נזקק לכמות גדולה של מנות דם, סבל מטראומה רב-מערכתית, הורדם והונשם".

עוד נאמר כי כמה ימים לאחר התקרית, "בעודו נמלט מהמשטרה, שלח אבוש באמצעות אפליקציית 'טלגרם' לאחיו של הקורבן הודעות בכוונה לשבש את הליכי המשפט ולמנוע מהם למסור עדות נגדו בחקירה. בין היתר כתב אבוש לאחיו של הקורבן כי הוא כותב לו במטרה '...לדעת שהכול בסדר איתך', 'ושאתה מתנהג בגבריות'. כמו כן, הוסיף: 'אל תגיד דברים מיותרים במקומות שלא צריך'. באותו היום נעצר אבוש כשהוא מסתתר בארגז מצעים מתחת למיטה בבית חמותו בחולון ונושא על גופו סכין שלא כדין".

בבקשת המעצר ציינה עו"ד מלצמן כי "המשיב ניסה לגרום למותו של הקורבן על רקע הפסד כספי במשחק קלפים ותקף אותו באמצעות סכין - דקר אותו דקירה חודרת בחזה וגרם לו לחתכים בגופו ונמלט מהמקום. הקורבן פונה במצב קשה וסבל מפגיעות קשות, היה מורדם ומונשם תקופה ארוכה ועד עתה נמצא בהליך שיקום כתוצאה ממעשי הנאשם".