הפגישה שנדחתה: האם יאיר נתניהו מנסה להתחמק ממפגש עם ניר חפץ?

בנו של רה"מ היה אמור להשתתף מחר בפגישת גישור עם עד המדינה - לאחר שהאחרון תבע אותו. אך נתניהו נכנס לבידוד בעקבות הנסיעה לוושינגטון, ולמרות שידע על כך מראש - לא עדכן את הצדדים

זמן צפייה: 00:26

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, היה אמור להיפגש מחר (חמישי) עם עד המדינה ניר חפץ לפגישת גישור. זאת, לאחר שחפץ תבע אותו בגין הפצת מידע נגדו שהיה תחת צו איסור פרסום.

הפגישה שתוכננה להתקיים מחר הייתה אמורה להיות עם נוכחות חובה של חפץ ונתניהו - והייתה צפויה לייצר עניין רבף לאור ההיסטוריה בין השניים. אלא שנתניהו היה בוושינגטון במסגרת חתימת הסכמי השלום, ועל כן צריך להיכנס לבידוד.

בנו של ראש הממשלה ידע מראש כי הוא עתיד להיכנס לבידוד בעקבות הנסיעה, אך לא עדכן בכך את הצדדים או את המגשרת.

עוד בחדשות 13:

גנץ: "אם חמאס ימשיך בירי, התגובות של אמש יהיו רק קצה הקרחון"

לאחר ההסכם עם האמירויות: הוגשה מועמדות רה"מ לפרס נובל לשלום

רצח משפחת דוואבשה בדומא: 3.5 שנות מאסר לאחד המעורבים

יאיר נתניהו, ניר חפץ
יאיר נתניהו, ניר חפץ | צילום: חדשות 13

כזכור, בינואר הגיש חפץ כתב תביעה נגד בנו של ראש הממשלה בגין הפרת צו איסור פרסום ופגיעה בפרטיותו, לאחר שנתניהו שיתף בחשבון הטוויטר שלו פרטים אסורים בפרסום מתוך הפרשה שסובבת את חקירתו של חפץ. בתביעתו טוען חפץ כי נתניהו חשף את הפרטים האסורים. חפץ אף צפוי לעדכן את התביעה בעקבות ציוצים שפרסם בנו של ראש הממשלה לאחר הגשת תביעתו.

"אין ולא יכולה להיות מחלוקת כי הפרסומים הזדוניים של הנתבע בוצעו מתוך כוונתו לפגוע בפרטיותו של התובע, לפגוע במשפחתו ולבזותו, כמו גם לקעקע את אמינות עדותו מול רשויות האכיפה ולהפעיל עליו לחצים", נכתב בכתב התביעה.

חפץ התייחס בתביעתו לנוסח שבו השתמש יאיר נתניהו כשחשף את המידע האסור, והעיר כי "מדובר במאהבת שיכולה לפרק את משפחתו של עד המדינה". על כך נטען בכתב התביעה כי "הנתבע היה מודע מלכתחילה לפגיעה הנוראה בפרטיות ובצנעת הפרט, ולנזק העצום שיכול לגרום הפרסום לתובע".

Gdfgdfgdfgfdg
ניר חפץ בצאתו מביהמ''ש

"מטרתם הברורה של הפרסומים הזדוניים הייתה לבזות את התובע ולהשפילו, תוך פגיעה קשה וחמורה בפרטיותו, ואגב ביצוע שורה ארוכה של עוולות נזקיות, לרבות הפרת חובות חקוקות, ובין היתר שיבוש הליכי משפט, הטרדת עד, הדחת עד וכמובן הפרה בוטה וישירה של צו איסור הפרסום".