שרטו, נשכו והכו באגרופים: אישום נגד ההורים שתקפו רופא בסורוקה

עם תום החקירה, כתב אישום יוגש נגד הזוג שתקף רופא בבית החולים שבבאר שבע. מהחקירה עלה כי הרופא שמע את הצעקות של החשודים, יצא מחדרו והבחין במתרחש, הוא העיר לחשודים - ואלו בתגובה החלו לצעוק עליו, לירוק עליו ולתקוף אותו פיזית

הרופא שהותקף בסורוקה ותיעוד התקיפה

בתום החקירה, כתב אישום יוגש בהמשך היום (חמישי) נגד זוג ההורים שתקפו רופא בבית החולים סורוקה בתחילת השבוע. מהחקירה עלה כי באותו יום בסמוך לשעה 11:45 במחלקת נוירולוגיה בבית החולים, לאחר שהחשודים המתינו כ-45 דקות לתורם, הם ניגשו לדלפק המזכירות והחלו לצעוק לעבר המזכירה הרפואית, לקלל אותה נמרצות ולדפוק בחוזקה על חלון הקבלה, תוך שהם דורשים לקבל טיפול באופן מידי.

בהמשך, ולאחר שהרופא שמע את הצעקות של החשודים, יצא מחדרו והבחין במתרחש, הוא העיר לחשודים. בתגובה הסתובבה החשודה לעבר המתלונן צעקה עליו וירקה לכיוונו. לאחר מכן היא התקרבה לרופא, ירקה שוב לעברו ופגעה בפניו, אז קפצה על המתלונן על מנת לתקוף אותו וזה הדף אותה באמצעות ידו.

המרכז הרפואי סורוקה
המרכז הרפואי סורוקה | צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

בן זוגה החשוד אשר הבחין במתרחש קפץ על הרופא תוך שהוא אוחז בצווארו והפיל אותו ארצה. הרופא הצליח לרכון מעל החשוד, אז קפצה החשודה על גבו של הרופא תוך שהיא מכה אותו באמצעות אגרופיה, שורטת אותו, דוחפת לו יד לפה ונושכת אותו זאת כאשר החשוד עדיין אוחז בצווארו.

כאמור, בעשותם את המתואר, תקפו החשודים יחד את הרופא, שהינו עובד ציבור, וגרמו לו לחבלות של ממש בדמות שפשוף ושריטות בבית החזה, בחלק הפנימי של השפה העליונה, בצד שמאל של הפנים ובגב. בהמשך, צעקה החשודה לעבר הרופא וקיללה אותו נמרצות. בו בזמן צעק החשוד וקילל גם הוא תוך שהוא יורק לעבר הרופא.

חוקרי תחנת באר שבע האריכו בבית המשפט את מעצרם של החשודים מעת לעת והיום עם תום מלאכת החקירה תביעות נגב יגישו כנגדם בבימ"ש השלום בבאר שבע כתב אישום בגין תקיפת עובד ציבור כדי להכשילו בתפקיד בצוותא חדא ואיומים תוך בקשה למעצרם עד תום ההליכים.