האיום על המנכ"ל: שניים יואשמו בהנחת מטען חבלה ברכבו

לאחר שנעצרו בחשד שהניחו מטען חבלה ברכבו של קרוב משפחה של מנכ"ל חברה ציבורית, הצהרת תובע הוגשה נגד אדיר אוחנה ויצחק בוינפלט תושבי חצור הגלילית והם יואשמו בהנחת המטען ברכב במושב גן שורק שבדרום

מטען החבלה שהונח תחת רכב בגן שורק
מטען החבלה שהונח תחת רכב בגן שורק | צילום: דוברות המשטרה

שני תושבי חצור הגלילית חשודים כי הניחו מטען חבלה תחת רכב בגן שורק בחודש פברואר. הצהרת תובע הוגשה היום (רביעי) לבית משפט השלום בראשון לציון בעניינם. החשודים, אדיר אוחנה ויצחק בוינפלט שבשנות ה-40 לחייהם, ניסו לסחוט מנכ"ל בחברה ציבורית שנסחרת בבורסה, נעצרו לאחר חקירה סמויה בת חודש ומעצרם הוארך מספר פעמים.

מפרטי החקירה עולה כי אחד מהחשודים השקיע כסף במניות של החברה, וכאשר שער המניות ירד דרש העבריין כסף, ואיים על המנכ"ל במהלך פגישה שקיים איתו שהוא רוצה את הכסף. המנכ"ל כמובן סירב, והעבריינים החליטו לממש את איומיהם. הם הטמינו מטען חבלה ברכב של קרוב משפחתו של המנכ"ל, שלמרבה המזל לא התפוצץ.

ב-19 בפברואר התקבל במשטרה מידע בדבר מטען החבלה רב העוצמה שהוטמן תחת רכב בגן שורק. חבלן המשטרה הגיע למקום ונטרל את המטען, חמד העברתו להמשך מיצוי ראיות במעבדת הזיהוי הפלילי של המשטרה. כתב אישום יוגש נגד השניים במהלך הימים הקרובים.