רצח שני תוך יממה: בת 36 נורתה למוות ברמלה

המשטרה פתחה בחקירה עם קבלת הדיווח מבית החולים אסף הרופא על פצועת ירי שהגיעה לחדר המיון במצב אנוש. לאחר ניסיונות החייאה נקבע מותה של סוהילה ג'ארושי בבית החולים. הרקע והנסיבות בבדיקה

סוהילה ג'ארושי

רצח שני תוך יממה: סוהילה ג'ארושי בת ה-36 נורתה הערב (שבת) למוות בשכונת ג'ואריש ברמלה. ג'ארושי הגיעה באופן עצמאי לבית החולים אסף הרופא במצב אנוש, ולאחר נסיונות החייאה נקבע מותה במקום.

עם קבלת הדיווח מבית החולים פתחה המשטרה בחקירת המקרה, ושוטרי תחנת רמלה מבצעים סריקות אחר מבצע העבירה לצד איסוף ממצאים בזירה. הרקע והנסיבות עדיין בבדיקה.

זירת הרצח בשכונת ג'ואריש ברמלה
זירת הרצח בשכונת ג'ואריש ברמלה

לפי עמותת יוזמות אברהם, הרצח ברמלה הוא הרצח השביעי בחברה הערבית בשנת 2022, והרצח השני ברצף של אישה. על פי נתוני המעקב של עמותת יוזמות אברהם, בשנת 2021 נרצחו 126 ערבים בישראל בנסיבות הקשורות לאלימות ופשיעה. מבין כלל הנרצחים, 16 הן נשים, וב-105 מהמקרים הרצח נעשה באמצעות כלי ירייה. בנוסף, 62 מהנרצחים היו עד גיל 30.

זירת הרצח בשכונת ג'ואריש ברמלה
זירת הרצח בשכונת ג'ואריש ברמלה

אתמול נרצחה רסמיה ברבור, בת 28, על ידי בעלה מחמוד ארסלאן בדירתם בנוף הגליל. חובשים ופרמדיקים של מד"א הוזעקו לדירה ברחוב החצב בעיר ומצאו אותה כשהיא דקורה וללא רוח חיים, לאחר שארסלאן התקשר למשטרה והודיע כי הרג את אשתו.