אחרי שהסגיר את עצמו: בעל מוסך נעצר בחשד לביצוע הרצח בחולון

תושב יפו בן 32 שהסגיר את עצמו לידי המשטרה חשוד בביצוע הרצח בחולון ביום שלישי. על-פי החשד, הוא נמלט ליהודה ושומרון אחרי החיסול. המשטרה: "החקירה בעיצומה, הרקע לאירוע, ככל הנראה - סכסוך בין עבריינים"

זמן צפייה: 00:25

תושב יפו בן 32 נעצר היום (חמישי) בחשד לביצוע הרצח במוסך בחולון ביום שלישי, בו נורה למוות תושב יפו כבן 30. על-פי ההערכה, החשוד, שהמוסך בו בוצע הרצח בבעלותו, הסתתר ביהודה ושומרון - עד שלבסוף הסגיר את עצמו לידי הכוחות. ממשטרת ישראל נמסר: "החקירה בעיצומה. החשוד יובא מחר לדיון בפני בית משפט בבקשה להאריך את מעצרו". במשטרה מעריכים כי הרקע לאירוע הוא סכסוך בין עבריינים.

צוותי מד"א שהוזעקו ביום שלישי למוסך באזור התעשייה בחולון מצאו את הקורבן במצב אנוש, ופינו אותו תוך ביצוע פעולות החייאה לבית החולים שיבא תל השומר, שם נקבע מותו. מפקד מרחב איילון, תנ"צ חיים בובליל, קיים הערכת מצב בזירה, והחקירה הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז ת"א.

כוחות משטרה בזירת הרצח בחולון
כוחות משטרה בזירת הרצח בחולון | צילום: דוברות המשטרה

חובשי מד"א לירן בקאלו ולי רוס סיפרו: "הפצוע שכב בתוך מוסך כשהוא מחוסר הכרה עם פציעות חודרות, לאחר בדיקות ראשוניות מצבו הוגדר קריטי והתחלנו בפעולות החייאה. הוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבי"ח תוך כדי ביצוע פעולות החייאה".