חקירת רצח בורוכוב: המשטרה תבקש הארכת מעצר בפעם השביעית

לאחר שנמצאו דגימות DNA בזירה וצילומי אבטחה חדשים, במשטרה ביקשו להאריך שוב את מעצרם של שלושת החשודים ברצח ברוך בורוכוב בראשון לציון באפריל האחרון. זוהי הפעם השביעית שמעצרם מוארך, לאחר שבשבוע שעבר התקבל אישור מיוחד מפרקליט המדינה

ברוך בורוכוב

המשטרה תבקש מחר הארכת מעצר לשלושת החשודים ברצח ברוך בורוכוב בראשון לציון בפעם השביעית - כך פורסם הערב (שני) בחדשות 13. הסיבה להארכה הנוספת היא כי במשטרה מחכים לתשובות המעבדה בנוגע לממצאי DNA מהזירה וניתוח צילומי מצלמות האבטחה. בורוכוב בן ה-22 נורה למוות באפריל האחרון בדירה בראשון לציון.

בידי החוקרים דגימות DNA של שניים מהחשודים על שני אקדחים. עם זאת, מדיונים עם הפרקליטות, שמלווה את התיק מהיום הראשון, עולה כי הבדיקות אינן מספיקות בשלב הזה. במשטרה שלחו את הבדיקות למעבדה על מנת לזקק את ה-DNA ולהגיע לתוצאה חד משמעית ברמה הגבוה ביותר.

זירת הרצח בראשון לציון
זירת הרצח בראשון לציון | צילום: חדשות 13

בנוסף, במשטרה הביאו סדרת צילומי מצלמות אבטחה חדשים שבהם נראים המתנקשים וקלטות אלה הועברו למעבדה מיוחדת על מנת להביא לתמונות שיזהו בוודאות גבוה את החשודים. כך או כך, מחר תבקש המשטרה להאריך את מעצר שלושת החשודים שנותרו במעצר.

נכון לעכשיו במשטרה בטוחים שיש להם די ראיות לכתב אישום, בעוד שבפרקליטות מבקשים השלמות ולכן הסיכויים לכך 50:50. יחד עם זאת נראה שזאת תהיה בקשת המעצר האחרונה של המשטרה. באם לא יקבלו את תוצאות הבדיקות המבוקשות ישוחררו. פרקליטי החשודים הם עו"ד שחר חצרוני, דורון נוי, משה יוחאי ותמיר סננס.

Screenshot 2023 06 21 164604
עורכי הדין תמיר סננס, שחר חצרוני, דורון נוי ומשה יוחאי | צילום: באדיבות המצולמים

כזכור, בשבוע שעבר בית משפט השלום בפתח תקווה האריך בשישה ימים נוספים את מעצר החשודים ברצח, זאת לאחר שחוקרי יאחב"ל הגישו לבית המשפט אישור מטעם פרקליט המדינה לבקש הארכת מעצר מעבר ל-30 יום. במהלך הדיון הציג ראש צוות החקירה רב-פקד מאור גורן בפני השופטת מסמכים סודיים שבעיקר כוללים פעולות חקירה הקשורות לעיבוי בדיקות DNA.

קודם לכן פורסם כי החוקרים הצליחו לאתר DNA של החשודים על דלת הכניסה לדירתו של בורכוב, ועל שני אקדחים ששימשו לפי החשד לרצח עם זאת, בפרקליטות ביקשו לחזק ראיות שקושרות ספציפית את החשודים לזירה - דבר שחוקרי המשטרה טרם השיגו.