חשד לרצח: בן 22 נורה למוות בדירה בראשון לציון

תושב חולון נרצח בדירה ברחוב חנקין בראשל"צ, צוותי מד"א שהוזעקו לזירה מצאו אותו ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה, הרקע פלילי

זמן צפייה: 00:12

חשד לרצח: תושב חולון בן 22 נורה למוות הלילה (שני) בדירה ברחוב חנקין בראשון לציון. צוותי מד"א שהוזעקו לזירה קצת אחרי השעה 4:00 לפנות בוקר מצאו את הצעיר ללא סימני חיים, ונאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה, הרקע פלילי.

מפרטי החקירה הראשוניים עולה כי הקורבן היה בדירתה של חברתו, והמתנקשים ככל הנראה ידעו על מקום הימצאו. הם הגיעו לבניין ברחוב השקט, עלו לדירה, פרצו אותה וירו בקורבן מטווח קרוב. החקירה הועברה ליחידה הארצית לחקירות בינלאומיות בלהב 433, צו איסור פרסום הוטל על כל פרט מפרטי החקירה וכל פרט העלול לזהות את החשודים.

זירת הרצח בראשון לציון
זירת הרצח בראשון לציון | צילום: חדשות 13

ניצב-משנה אלעד קליין, מפקד משטרת ראשון לציון, הגיע הבוקר לזירת הרצח וסיפר לחדשות 13: "היום לפנות בוקר התקבל דיווח על אדם אשר נמצא ירוי בביתו. בהגעת כוחות מהירה למקום אנחנו מבינים שאלמונים נכנסו לבית תוך שפרצו שם וירו בו. נקבע מותו, הרקע לאירוע פלילי".

זירת הרצח בראשון לציון
זירת הרצח בראשון לציון | צילום: חדשות 13

פראמדיקית מד"א יעל אנקונינה סיפרה: "כשהגענו ראינו צעיר כבן 22 מחוסר הכרה, עם פציעות חודרות, ללא דופק וללא נשימה, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".