בן הזוג דקר ותקף באמצעות משקולת: פוענח רצח סיגלית אטיאס בלוד

משטרת ישראל פענחה את רצח סיגלית אטיאס בת ה-53 שהותקפה בדירתה בלוד לפני כשלושה שבועות. הצהרת תובע הוגשה היום נגד בן זוגה משה אטיאס בחשד שדקר אותה, תקף אותה באמצעות משקולת ונמלט מהדירה

זמן צפייה: 00:16

הותר לפרסום היום (שני) כי חוקרי מרחב שפלה במשטרה פענחו את מקרה הרצח של סיגלית אטיאס בת ה-53 בלוד לפני כשלושה שבועות. הצהרת תובע הוגשה נגד החשוד ברצח, בן זוגה משה אטיאס. על פי החשד הוא דקר את אטיאס ולאחר מכן תקף אותה באמצעות משקולת - ונמלט.

הרצח אירע ב-12 בפברואר בדירתם של בני הזוג. מהחקירה עולה כי החשוד דקר את אטיאס, תקף אותה באמצעות משקולת ונמט מהדירה. החשוד ניסה לאחר מכן לדרוס שוטרים בעת שברח מהמשטרה ואף פגע בניידת. לבסוף הוא נעצר ושהה במעצר עד כה. בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום.

כוחות המשטרה מחוץ לזירה בלוד
כוחות המשטרה מחוץ לזירה בלוד | צילום: דוברות המשטרה

שעות לאחר הרצח התראיין ראש העיר לוד יאיר רביבו לחדשות 13 ואמר כי בני הזוג היו בהליכי גירושין באחרונה, והבוקר - היו אמורים לטוס יחד לחו"ל. "ברגע אחד של אי שפיות של בעלה - נפגעים חיים. דבר אחד בטוח - אנשים במדינה הזאת נמצאים בסיר לחץ נפשי. אני חושב שהרשויות בכלל לא מודעות למה שקורה, ואין להן כלים להתמודד עם זה". עוד הוסיף רביבו: "הכל התנהל שם כשורה, איבדתי הבוקר חברת ילדות".

הרצח אירע בחדר השינה של בני הזוג כאשר משה אטיאס פגע באשתו באמצעות משקולת, כששניים מילדיהם שהו בבית באותו העת. הנרצחת היא בת דודה של אורן בן יפתח, אחד מנרצחי הפיגוע באלעד, שהתרחש בתחילת חודש מאי האחרון.