התחזו ללוחמים וסחטו מינית קטינות: כתב אישום נגד שני נערים מפ"ת

שני הנאשמים, בני 15 עד 17, נעצרו בשבוע שעבר בחשד שהתכתבו עם עשרות בנות 13 עד 19 ברשתות ובאתרי היכרויות לבני נוער, שידלו אותן לשלוח להם תמונות אינטימיות, ולאחר מכן איימו עליהן כי יפיצו אותן. בין הקורבנות - מפונות מהדרום ומהצפון

זמן צפייה: 00:50

כתב אישום נגד שני תושבי פתח תקווה בגילי 15-17 שנעצרו לפני כשבוע הוגש היום (חמישי) בחשד שהשניים ניהלו התכתבות מינית ברשת עם מעל ל-30 קטינות, בהן מפונות מהצפון ומהדרום, תוך שהם מתחזים לחיילים קרביים - ולאחר מכן סחטו אותן.

חוקרי מחלק הנוער בתחנת פתח תקווה פתחו בחקירה סמויה של העניין, למרות שלא הוגשה תלונה רשמית. מהחקירה עולה כי החשודים הכירו את הקורבנות ברשתות החברתיות ובאתרים להיכרות בין בני נוער. במהלך יצירת הקשר בין הצדדים, שכנעו החשודים את הקטינות, בהן כאלה שנפגעו בעבר מעבירות מין שונות, לשלוח להם תמונות אינטימיות שלהן.

חלק מההתכתבויות שניהלו החשודים
חלק מההתכתבויות שניהלו החשודים

בהמשך, כשהקורבנות, שגילן נע בין 13 ל-19, סירבו לשתף פעולה עם השניים, החלו החשודים לסחוט ולאיים על הבנות כי כי אם יפסיקו לשתף עימם פעולה - התמונות יופצו לבני המשפחות שלהן. כחלק מהאיום התחזו החשודים גם לבני משפחות פשע שונות העלולות לפגוע בקורבנות ובבני משפחתן. בהמשך היום כאמור יוגש כתב אישום נגד השניים, כשהמשטרה הצליחה לקשר את החשודים לפחות לשניים מהמקרים.