הפעילו בתי בושת ופרסמו ברשת

כתב אישום הוגש נגד 3 בני משפחה אחת מירושלים, בגין סרסרות למעשי זנות, הבאת אדם לעיסוק בזנות ופרסום שירותי זנות

אילוסטרציה
אילוסטרציה | צילום: רויטרס

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (ראשון) לבית משפט השלום בעיר כתב אישום נגד שלושה בני משפחה אחת, שהפעילו בית בושת במספר דירות שכורות בעיר. "במעשיהם הנאשמים החזיקו וניהלו מקום לשם עיסוק בזנות, חיו על רווחי אדם העוסק בזנות, קיבלו ביודעין מה שניתן בעד מעשה זנות של אדם, הביאו אדם לידי עיסוק בזנות ופרסמו מתן שירותי זנות", נכתב בכתב האישום.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

על פי כתב האישום, אלן לוינסקי, בן זוגה ששי לב ואמה אירינה שצ'פינין, החזיקו והפעילו בתי בושת למתן שירותי זנות, שפעלו בדירות שכורות בירושלים ברחובות איסלנד, קוסטה ריקה ויפו בין החודשים אוגוסט 2016- ינואר 2017. הנאשמים קיבלו לידיהם מחצית מכספי האתנן שקיבלו הנשים שהעניקו שירותי זנות.

הנאשמים פעלו לגיוס נשים לצורך מתן שירותי זנות בדירות, בין היתר, באמצעות הפנייה על ידי נשים שנתנו שירותי זנות בדירות, וכן באמצעות פרסום הצעות עבודה לנשים באתרים שונים באינטרנט, המציעות להן לספק שירותי מין. הנאשמים ראיינו את הנשים שנענו להצעות העבודה, החליטו על קבלתן לעבודה, וכן פרסמו את שירותי הזנות הניתנים ללקוחות בדירות, באתרי האינטרנט "יד 2" ו"סקס אדיר", המיועד לפרסום שירותי זנות.

כמו כן הוגש כתב אישום נגד נאשם רביעי, תושב בית ג'אלה, המואשם כי הביא את שכנתו לעסוק בזנות לאחר שסיפרה לו כי מצבה הכלכלי קשה מאוד. מכתב האישום עולה כי הנאשם קיבל מהנאשמים חלק מהאתנן ששילמו הלקוחות עבורה.

[brightcove_iframe video_id='9mivzak_vtr2_n20170730_v1' autoplay='0' credit='' desc='מבזק השעה 09:00' kid='' duration='0'']