המבוכה בתיק הדגל של להב 433: כתב אישום יוגש נגד עד המדינה

פרסום ראשון: לאחר שכבר גויס העד בפרשת הברחת מאות ק"ג של קוקאין בעזרת בכיר לשעבר באל-על, בחודשים האחרונים הוא נחקר בחשד להטרדה מינית, מה שהוסתר מהסניגורים. מהמשטרה נמסר: "עמד בהתחייבויותיו לפי ההסכם"

זמן צפייה: 01:09

כתב אישום יוגש נגד עד המדינה בתיק הדגל של יאחב"ל, היחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה של להב 433, העוסק בפרשת הברחת מאות ק"ג של קוקאין בעזרת בכיר לשעבר באל-על, כך פרסמנו הערב (חמישי) לראשונה במהדורה המרכזית.

עד המדינה שגוייס בפרשה נחקר בחודשים האחרונים בחשד להטרדה מינית של אחת מהכפופות לו, בגין מילים בוטות שאמר לה. הסניגורים בתיק קיבלו בימים האחרונים הודעה מהפרקליטות שבכוונתם להגיש כתב אישום נגד עד המדינה, מה שהוסתר מהסניגורים.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

תאילנד: שרפה את מקום העבודה כי נמאס לה מהבוס

הנשיא מתכנן: חנינה מקלה בעבירות צריכת סמים קלים

האם תחרות מיס יוניברס באילת מביאה כבוד למדינת ישראל?

כתב האישום נגד עד המדינה בפרשת הברחת הסמים על ידי בכיר באל על
כתב האישום נגד עד המדינה בפרשת הברחת הסמים על ידי בכיר באל על

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "עד המדינה נחקר ועמד בהתחייבויותיו לפי ההסכם. בסיום החקירה כלל החומרים הועברו לפרקליטות שהגישה נגד מספר חשודים כתבי אישום חמורים אשר הובילו לגזר דין של מאסר לשנים ארוכות. נוסיף כי איננו מכירים כתב אישום שהוגש נגד העד וככל שיהיה בעתיד אין זה פוגע בהליך עדותו בתיק החקירה כלל".

עו''ד שחר חצרוני
עו''ד שחר חצרוני

הסניגורים בתיק, שחר חצרוני ושי שורר, מסרו: "עד המדינה הינו עבריין שהורשע בעבירות סמים חמורות ביותר, הינו מי שמעל באמון המדינה שניתן לו, מעל בתפקידו כאיש ביטחון וסרח לא פעם אחת, מנסה כעת לשכנע את בית המשפט לתת בו אמון ובגרסתו לפיה הוא חזר למוטב ומבקש לכפר על חטאיו. בפועל, עד המדינה ממשיך ומתנהג כאחרון העבריינים והפעם אל מול עיני הפרקליטות, כאשר הוא מרשה לעצמו בבית המשפט לקלל, לפנות באופן מאיים לסניגורים ולצעוק, מה שגרר אחריו קנסות אישיים שהטיל עליו בימ״ש, בזיון בית משפט. בנוסף, עד המדינה ממשיך בדרכו העבריינית ומרשה לעצמו לקלל שוטרים אשר מאבטחים אותו, ע"פ כתב האישום שיוגש להטריד מינית שוטרות שתפקידן לדאוג לביטחונו האישי. הדבר המטריד הוא שהפרקליטות על אף מעשיו החמורים והפרות הסכם עד המדינה החוזרות ונשנות מגבה אותו ולא מבטלת את הסכם עד המדינה".

עו''ד שי שורר
עו''ד שי שורר