התחזה לקטין ברשת: בן 19 מחולון נעצר בחשד לעבירות מין בקטינות

ע"פ החשד, הצעיר פעל בעזרת פרופילים פקטיביים באפליקציות שונות כדוגמת אינסטגרם וטיק טוק, שידל ילדות בנות 12-8 לבצע בגופן מעשים מיניים, ושלח להן תמונות מיניות. המשטרה מבקשת את עזרת הציבור באיתור קורבנות נוספים

ילדה גולשת באינטרנט
ילדה גולשת באינטרנט | צילום: Getty Images

בן 19 מחולון נעצר היום (שלישי) בחשד לאינוס וביצוע מעשים מגונים חמורים באינטרנט בקטינות בגילאי 12-8. על פי הודעת המשטרה, הצעיר חשוד שהזדהה ברשת כקטין, ושידל את הקורבנות לבצע בגופן מעשים מיניים קשים.

החשוד פעל באמצעות פרופילים פקטיביים בדויים באפליקציות שונות : אינסטגרם, טיק טוק, וואטסאפ, דיסקורד, ורובלוקס, תוך ניצול תמימותן של הילדות. תחילתה של הפרשה החלה בפניה של הורי קטינה בת 8 למוקד 105, לאחר שנחשפו להתכתבויות ותמונות מיניות בוטות שנשלחו על ידי החשוד לבתם הקטינה ותמונות מיניות שקיבל ממנה.

עם התקדמות החקירה אותרו שלוש קורבנות קטינות נוספות. לאחר פעולות פעולות חקירה הצליחה המשטרה להתחקות אחר זהות החשוד והבוקר כאמור הוא נעצר לחקירה. ככל שיידרש יובא החשוד לדיון בבקשה להארכת מעצרו בבימ"ש שלום ראשל"צ.

המשטרה קוראת לציבור לפנות למוקד 105 הפעיל 24/7 ולדווח על כל פגיעה מהפרופילים הבאים בהם השתמש החשוד: פרופיל טיק טוק בשם @garmanz ופרופיל אינסטגרם בשם top2e820.