דקר 10 פעמים והצית: אישום נגד בעלה של הנרצחת יפית פוריאן

כתב אישום הוגש נגד שי סלמי, בעלה של הנרצחת ברחובות, בגין הרצח שלה בראש השנה האחרון. על פי כתב האישום, לאחר שיפית הודיעה לסלמי כי היא איננה מעוניינת להמשיך בזוגיות איתו, החליט להמית את אם ארבעת ילדיו ולהתאבד. סלמי כתב מכתב פרידה ועלה לחדר השינה - שם דקר למוות את יפית והעלה באש את החדר

זמן צפייה: 02:19

כתב אישום הוגש הבוקר (שני) נגד שי סלמי בגין רצח יפית פוריאן, אשתו ואם ארבעת ילדיו, בערב החג השני של ראש השנה. מכתב האישום שהגישה עורכת הדין מורן טרבלסי עולה כי בחודש ספטמבר השנה, הודיעה יפית ז"ל, אשתו של שי, שהיא רוצה להיפרד ממנו ולעזוב את הבית עם הילדים.

שי ניסה לשכנע אותה להישאר והם החליטו להמשיך לגור יחד לטובת הילדים, אבל בלי להתנהל כזוג. לאור האמור השניים התגוררו יחד עם ארבעת ילדיהם ביחידת דיור בקומות השנייה והשלישית בבית פרטי בין שלוש קומות השייך להוריו של שי, שמתגוררים בקומה הראשונה. לאחר מספר ימים, לקח שי את הפלאפון של יפית וזיהה שם התכתבות עם אדם שעבד איתה. בסמוך לכך, החליט להמית את יפית ולהתאבד.

שי סלמי, החשוד ברצח אשתו יפית פוריאן ברחובות
שי סלמי, המואשם ברצח אשתו יפית פוריאן ברחובות

עוד באותו הלילה, כתב מכתב פרידה לילדיו והוריו ועלה לחדר שם שכבה יפית במיטתה והתינוק שלהם בעריסה לידה כשברשותו סכין, מצת וברנר. שי הוציא את העריסה עם התינוק מהחדר, חזר, ודקר את יפית כעשר דקירות בחלקים שונים בגופה, גרם למותה, ואז הוסיף ושיסף את גרונה.

כשידיו מגואלות בדם, לקח את התינוק לקומת הוריו, הניחו על השטיח וחזר לקומה השנייה, נעל את דלת החדר כשהוא בתוכו והצית את המזרון עליו שכבה. אביו של הנאשם ששמע את התינוק בוכה, עלה ליחידת הדיור ודרש משי לפתוח את הדלת, אך הוא סירב. לכן, ולאחר שהבחין בעשן, שבר אביו את הדלת וחילץ את שי מהחדר כשהוא עם כוויות בכל גופו.

הלוויתה של יפית פוריאן
הלוויתה של יפית פוריאן

בבקשת המעצר עד תום ההליכים המשפטיים שהגישה עורכת הדין טרבלסי ציינה: "המשיב לא בחל באמצעים, ורצח את אשתו ואם ארבעת ילדיו, במיטתה, מקום מבטחה, באמצע הלילה, כשילדיו הקטינים נמצאים בבית והתינוק נמצא בסמוך לחדרה, תוך שימוש באלימות קשה ומגוונת ובנשק קר".

זירת הרצח ברחובות
זירת הרצח ברחובות | צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

זירת הרצח ברחובות
זירת הרצח ברחובות | צילום: יוסי אלוני, פלאש 90