החשד לאונס קבוצתי, המעצר והפרסה של המשטרה

שני תושבי מזרח ירושלים בשנות ה-20 לחייהם נעצרו בחשד שאנסו אזרחית זרה שפגשו במועדון בת"א בשבוע שעבר. על פי החשד, בתום הבילוי הציעו החשודים להסיע את הקורבן לביתה, אך לקחו אותה למקום אחר - ושם ביצעו בה במשותף עבירות מין חמורות

זמן צפייה: 00:50

שני צעירים ממזרח ירושלים נעצרו בחשד למעורבות באונס קבוצתי של אזרחית זרה בשבוע שעבר, כך נמסר הבוקר (שלישי) מהמשטרה. על פי החשד, בתום בילוי במועדון בתל אביב, הציע אחד החשודים להסיע את הקורבן לביתה, אלא שאז החשודים הסיעו אותה למקום אחר, ושם ביצעו בה עבירות מין חמורות בכוח, ולאחר שהשקו אותה במשקה שערפל את חושיה.

שני החשודים, בני 26 ו- 25, נעצרו לאחר פעולות איתור וחקירה מהירות של המשטרה, שהובילו לאיתורם כבר ביום בו הוגשה נגדם תלונה. מהמשטרה נמסר: "מיד עם קבלת התלונה, החלו איסוף ראיות וממצאים, ולאחר ביצוע פעולות חקירה מהירות ומגוונות, תוך שימוש באמצעים דיגיטליים ואחרים. תוך שעות ספורות בלבד, הצליחו השוטרים לזהות את החשודים במעשה".

בית משפט השלום תל אביב
בית משפט השלום תל אביב | צילום: נתי שוחט, פלאש 90
עו"ד שוש חיון
עו"ד שוש חיון

ביום שישי הוארך מעצרם של שני החשודים בתום דיון בבית משפט השלום בתל אביב, והיום הוארך מעצרם שנית בשלושה ימים נוספים.

עו"ד שוש חיון, באת כוחם של החשודים, מסרה: "החשודים מכחישים את החשד המיוחס להם. כפי שעלה על-ידי המשטרה - יש היכרות מוקדמת בין הצדדים. הצגנו לבית המשפט במהלך הדיון סרטון שמדבר בעד עצמו בקשר למערכת היחסים ארוכת חודשים בין המתלוננת לחשודים. אנחנו סבורים שלאחר שהטענות ייבדקו החשדות יוסרו כליל ומרשיי ישוחררו".