"קיללה והתעלמה מצרכיהם": מטפלת מי-ם חשודה בהתעללות בפעוטות

בת 49 משכונת הר חומה בבירה נעצרה בחשד להתעללות בשני פעוטות שהיו תחת השגחתה, ועל-פי החשד היא נהגה לצעוק ולקלל את הפעוטות, ובמקרים מסוימים אף התעלמה מבכיים ומצרכיהם. מעצרה הוארך בחמישה ימים

אילוסטרציה
ניידת משטרה, גן ילדים (אילוסטרציה) | צילום: שאטרסטוק

מטפלת בת 49 משכונת הר חומה בירושלים נעצרה אתמול בחשד להתעללות בשני פעוטות שהיו תחת השגחתה. בתום דיון שנערך הבוקר (חמישי) בבית משפט השלום הוארך מעצרה בחמישה ימים, עד יום שני הבא.

החקירה נפתחה על-ידי שוטרי תחנת עוז במחוז ירושלים בעקבות תלונות בדבר חשד להתעללות מצד המטפלת, ועל-פי החשד היא נהגה לצעוק ולקלל את הפעוטות, ובמקרים מסוימים אף התעלמה מבכיים ומצרכיהם בזמן שהיו באחריותה.

מטה מחוז ירושלים של משטרת ישראל
מטה מחוז ירושלים של משטרת ישראל | צילום: נתי שוחט, פלאש 90

לפני כחודשיים גזר בית המשפט המחוזי 6 וחצי שנות מאסר על המטפלת שיטה אמאשו, וכן שנתיים ושלושה חודשי מאסר על הגננת אוריה ביגוש, בפרשת "גן הזוועות" בקריית גת, לאחר שהורשעו בריבוי עבירות של תקיפת קטין או חסר ישע וגרימת חבלה של ממש בקטין או חסר ישע. אמאשו הורשעה גם ב-7 עבירות של התעללות, ונגזר עליה גם תשלום פיצויים בסך 160 אלף שקלים להורי הילדים. על בידוש נגזר בנוסף פיצוי של 40 אלף שקלים.