ניצב חכרוש זימן את אנשי יחידתו לשיחה - הערכה שיודיע על פרישה

הניצב העומד בראש אגף סיף של המשטרה לסיכול פשיעה בחברה הערבית, ותועד כשהוא מדלג מעל אדם מדמם ועוזב זירת רצח, הודיע לאנשיו שיערוך עמם שיחה אישית בשעות הצהריים. חכרוש לחדשות 13: "לא החלטתי אם לפרוש, יש מחשבה כזו"

ניצב ג'מאל חכרוש, העומד בראש אגף סיף של המשטרה לסיכול פשיעה בחברה הערבית בישראל, הודיע הבוקר (שני) לאנשיו באגף שיערוך עמם שיחה אישית היום בשעה 13:00, כאשר ההערכה היא שהוא יודיע על פרישה מתפקידו, בעקבות חשיפת התיעוד בו הוא נראה מדלג מעל אדם דקור ומדמם ועוזב זירת רצח.

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-internal-part-2201241700' autoplay='0' credit='' desc='חכרוש על ההחלטה להקים ועדת בדיקה' poster='' kid='1_n42lhftw' duration='62']

חכרוש אמר היום לחדשות 13: "היום יש לי שיחה עם השוטרים שלי באגף סייף בשעה 13:00 על מנת לעדכן אותם בכל מה שמתרחש, בנוסף אני נפגש היום עם המפכ"ל, עדיין לא החלטתי אם אני פורש או לא , יש מחשבה כזאת , טוב שההחלטה בידיים שלי".

כזכור, ביום שני הודיע חכרוש על יציאה לחופשה בעקבות התיעוד שפורסם בעיתון "הארץ", והמפכ"ל קובי שבתאי הודיע על מינוי צוות בדיקה בראשות ניצב בדימוס אהרון אקסול. למחרת פורסם תיעוד חדש שחשף כי בניגוד לדברי חכרוש כי עשה את עבודתו המשטרתית לאחר שדילג מעל גאזי עמארה שנדקר למוות, הוא נכנס לרכבו ועזב את המקום.