נרצח רביעי תוך יממה: בן 19 נורה למוות ביפו

הצעיר נורה ברחוב ציהתל"י בעיר, צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו במצב אנוש לבית החולים וולפסון בחולון, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. תושב הוד השרון בן 22 נעצר בחשד למעורבות באירוע

זמן צפייה: 00:34

חשד לרצח ביפו: תושב יפו בן 19 נורה למוות הערב (רביעי) ברחוב ציהתל"י בעיר. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו כשהוא מחוסר הכרה במצב אנוש תוך ביצוע פעולות החייאה לבית החולים וולפסון בחולון, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה ומסרה כי הרקע לאירוע פלילי ונסיבותיו נבדקות. כעבור זמן קצר נעצר תושב הוד השרון בן 22 בחשד למעורבות באירוע.

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א יוסף כורדי סיפר: "הפצוע שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסבל מפציעות חודרות בגופו. הוא היה ללא דופק וללא נשימה, הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה ופינינו אותו לבית החולים בניידת טיפול נמרץ של מד"א כשמצבו אנוש".

זירת הירי ביפו
זירת הירי ביפו | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

זהו קורבן הרצח הרביעי בחברה הערבית ביממה האחרונה. הלילה נורה למוות גבר בן 45 ברהט שבנגב. יחד עמו נפצע חברו באורח בינוני. אחיו של המנוח וקרוב משפחה נוסף נעצרו בחשד למעורבות במעשה, ועולה כי הרקע לאירוע הוא סכסוך בתוך המשפחה.

אמש נרצחו בנצרת פראס הייב ובנו פארס בן השנתיים, על רקע סכסוך בין עבריינים. המשטרה מעריכה שהמתנקשים ראו ששני ילדיו הפעוטים של פראס נמצאים איתו במכונית וירו בו בכל זאת. מאות ליוו אותם הערב למנוחות, ואסראא, אישתו של פראס ואימו של פארס, פרצה בבכי וזעקה: "איפה לוקחים אותם תחזירו אותם לידי".