בן 35 מואשם ברצח הפעוט בלוד - כנקמה על תלונה במשטרה

אפי סיונב נאשם כי רצח את עילאי קירושין בן בשנתיים בדקירות סכין, לאחר שדודתו אלנה התלוננה במשטרה על תמונות מיניות שקיבלה ממנו בניגוד לרצונה. על פי כתב האישום, סיונב עקב אחרי אחותה של אלנה - ודקר את בנה הפעוט בעגלה שלו, לאחר שווידא את זהותו

אזיקים (אילוסטרציה)
אזיקים (אילוסטרציה) | צילום: fotolia

פרקליטות המדינה הגישה היום (ראשון) כתב אישום כנגד אפי סיונב (35) מלוד, בגין רצח בנסיבות מחמירות, לאחר שדקר למוות את הפעוט עילאי קירושין בחודש שעבר.

מכתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד שגיא שגב מפרקליטות מחוז מרכז, עולה כי דודתו של הפעוט, אלנה בריקמן, הגיעה לפני מספר חודשים לחנות בה עובד סיונב בלוד על מנת לרכוש מגן מסך. היא התמהמהה ברכישה, מה שהרגיז את סיונב שגם כינה אותה "לקוחה קשה" ו"גויה". למחרת חזרה אלנה לחנות והתלוננה על סיונב בפני בעל החנות.

עוד עולה כי בספטמבר האחרון, הגישה בריקמן תלונה במשטרה בעקבות תצלומי איבר מין זכרי שנשלחו לטלפון הנייד שלה, ובחקירה עלה כי סיונב הוא חשוד אפשרי ולכן הוא נחקר באזהרה. בחודש נובמבר האחרון, כשבריקמן חזרה לחנות, סיונב נתן לה פתק עם מספר תעודת הזהות שלו ומספר תיק החקירה, ודרש ממנה לבטל את התלונה.

זירת הדקירה בלוד
זירת הדקירה בלוד | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בעקבות האירועים הללו, החליט סיונב לנקום בבריקמן ובשעות הבוקר של 28 בדצמבר, יצא מהחנות והבחין בקטרינה, אמו של הפעוט, כשהיא מטיילת עמו בפארק בעיר, יחד עם חברתה ובתה הפעוטה. הוא הסיק שהפעוט קשור לאלנה, והחליט לרצוח אותו. לאחר מכן הוא ניגש לרכבו, לקח סכין שבה הצטייד מבעוד מועד ועקב אחרי קטרינה וחברתה שהלכו לכיוון מרכול במרכז המסחרי. בשלב מסוים, קטרינה נכנסה למרכול בזמן שחברתה המתינה בכניסה עם התינוקות בעגלות. אז ניגש סיונב לחברה ושאל אותה מי מהתינוקות הוא בנה של קטרינה, שלף את הסכין ודקר את הפעוט 4 דקירות בחזה, בפניו ובראשו.

חברתה של קטרינה ניסתה למנוע מסיונב לדקור את הפעוט, משכה אותו והפילה אותו לרצפה, תוך שהוא פוגע בעגלה של ביתה התינוקת, שנפלה מהעגלה. עובר אורח שהיה במקום התנפל על סיונב והשתלט עליו עד שהגיעה המשטרה. הפעוט הובהל לבית החולים וזמן קצר לאחר מכן נקבע מותו. בנוסף לכתב האישום הוגשה בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.