ראשל"צ: נחשפה כנופיית גנבי רכבים - שיוחזרו לבעליהם בטקס מיוחד

משטרת ראשון לציון פיענחה פרשייה רחבת היקף, במסגרתה נגנבו למעלה מ-20 כלי רכב בשיטה מתוחכמת, כאשר חשוד הצליח להונות את בעלי המכוניות בטענה שהוא רוכש אותן - ואז העביר אותם לשותפיו בשטחים לצורך פירוק. במבצע בשיתוף כוחות מיוחדים הצליחו השבוע במשטרה להחזיר 5 כלי רכב שטרם פורקו, ובעליהם יקבלו אותם בחזרה בטקס שייערך בתחנת המשטרה

ניידת משטרה בראשון לציון
ניידת משטרה בראשון לציון (ארכיון) | צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

ראשון לציון: כנופייה שגנבה רכבים לשטחים בדרכים מתוחכמות נחשפה על ידי משטרת העיר, ו-5 מבעלי הרכבים יזכו היום (רביעי) לקבל אותם בחזרה בטקס מיוחד שייערך בתחנת המשטרה. שני חשודים עצורים בידי המשטרה.

מדובר בפרשייה רחבת היקף שבה על פי החשד נגנבו למעלה מ-20 כלי רכב בעיר שבשפלה. חוקרי היחידה ללוחמה בפשיעה בתחנת המשטרה המקומית גילו כי באזור פועל חשוד אשר בדרך הונאה הצליח לקבל את הרכבים בטענה שהוא רוכש אותם. לאחר מכן, חברי הרשת היו מזייפים את רישיונות הרכבים, גונבים אותם ומעבירים לשטחים לצורך פירוקם.

חנייה
רכבים חונים. ארכיון | צילום: אפרת אסקירה

החוקרים הצליחו לחשוף אותו, כמו גם את המקום בשטחים אליו העביר את הרכבים, בהם גם רכבי יוקרה, ובמבצע מיוחד עם כוחות מיוחדים הצליחו השבוע במשטרה להחזיר 5 כלי רכב שלא פורקו. לפני כמה ימים בעליהם קיבלו ההודעה המפתיעה מהמשטרה: "אתם מוזמנים לבוא לקחת את הרכב שלכם". הבוקר כאמור ייערך טקס ההחזרה בתחנת המשטרה המקומית.

אלעד גויגולד מהסניגוריה הציבורית שמייצג את אחד החשודים מסר: "אנחנו רק בתחילת החקירה, נמתין שהמשטרה תסיים אותה והאם יוגש כתב אישום".