פרסום ראשון: פוענח חיסול העבריין ליאור גרינברג בחולון

פרסום ראשון: המשטרה הצליחה לפענח את רצח העבריין ליאור גרינברג בחולון בחודש אפריל, והיום תוגש הצהרת תובע לקראת כתב אישום נגד ארבעה מהחשודים. במשטרה העריכו שהחיסול בא כנקמה על רצח ברוך בורוכוב בראשון לציון שבוע קודם לכן

זמן צפייה: 00:34

פרסום ראשון: חוקרי ימ"ר תל אביב הצליחו לפענח את רצח ליאור גרינברג בחולון באפריל. בעקבות זאת, היום (רביעי) צפוי נציג המשטרה להגיש הצהרת תובע לקראת כתב אישום נגד ארבעה מהחשודים.

הרצח תועד במצלמות האבטחה. גרינברג, המזוהה עם ארגון הפשע של מוסלי, הגיע לבניין בחולון - שם המתינו לו המתנקשים וירו בו מטווח קצר. במשטרה העריכו שהחיסול בא כנקמה על רצח ברוך בורוכוב שבוע קודם לכן בראשון לציון.

חוקרי ימ"ר תל אביב הצליחו לתפוס את האופנוע שעליו תועדו שני המתנקשים מגיעים לזירה עם אקדח. במשטרה מעריכים שחשוד נוסף, ששהה בחו"ל ומתגורר בבניין, סובב את המצלמות והוא חלק מקשירת הקשר לביצוע הפשע.

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2307261826' autoplay='0' credit='דוברות המשטרה' desc='רס"ר אביחי חג′בי' poster='' kid='1_bhrcn79d' duration='31']

היום, כאמור, בתום דיונים, אישרה הפרקליטות את כלל הראיות והודיעה לחוקרי הימ"ר כי הן מספיקות להגשת כתב אישום נגד לפחות שלושה מהחשודים. פרקליטיהם של החשודים, מחמוד נעאמנה, אתנה אדרי ואליז קסנטיני, עדיין מכחישים את המיוחס ללקוחותיהם.

עורכי הדין אתנה אדרי, מחמוד נעאמנה ואליז קסנטיני
עורכי הדין אתנה אדרי, מחמוד נעאמנה ואליז קסנטיני

מהמשטרה נמסר: "האירוע התרחש ב-24 באפריל 2023 ב-00:49, כאשר התקבל דיווח במשטרת ישראל על ירי ברחוב נעמי שמר בחולון לעבר הקורבן ליאור גרינברג. בחקירה עלה כי כשהקורבן שהה במקום, הגיעו בריצה שני חשודים רעולי פנים, ביצעו לעבר הקורבן ירי ונמלטו בנסיעה מהירה על קטנוע. חקירת האירוע הוטלה על יחידת העילית של מחוז תל אביב - היחידה המרכזית. השוטרים הצליחו להתחקות אחר מסלול הנסיעה של הקטנוע בליל האירוע, ובסיוע יכולות טכנולוגיות, ביססו את החשד נגד החשודים בירי ושני חשודים נוספים,שהיו מעורבים ברצח. החשודים, בני 33, 31, 25 ו-20, תושבי חולון ויפו, נעצרו לפני כמה שבועות, נחקרו באזהרה ומעצרם הוארך מעת לעת. היום, עם הבשלת החקירה, הוגשה בעניינם של הארבעה הצהרת תובע ובקשה למעצר עד תום ההליכים".