בת זוגו של איציק זוהר אחרי התקיפה: "סיימתי איתו"

מיטל אדרי, בת הזוג לשעבר של איציק זוהר, התייחסה בפוסט באינסטגרם לאישום נגד כדורגלן העבר - שתועד תוקף אותה: "העובדה שהאירוע התרחש כשאיציק היה בהשפעת אלכוהול היא לא תירוץ או צידוק לאלימות". היא הוסיפה: "קיבלתי את ההחלטה לסיים את הקשר איתו ללא היסוס"

זמן צפייה: 01:19

מיטל אדרי, בת הזוג לשעבר של איציק זוהר, התייחסה היום (חמישי) לתקיפה שתועדה ולאישום נגד כדורגלן העבר. בפוסט באינסטגרם היא כתבה: "קרוב לשנה ניהלתי זוגיות טובה, מכבדת ואוהבת עם איציק. את האירוע שבו צפתה כל מדינת ישראל ואשר קרה לראשונה במהלך הקשר כולו, אין צורך שאפרש ולא קשה להפריז בחומרתו. העובדה שהאירוע התרחש כאשר איציק היה מצוי תחת השפעת אלכוהול אינה סיבה, הצדק או תירוץ להפעלת אלימות בכלל ובוודאי שלא כנגד נשים או אוכלוסיות המועדות לפגיעות אלימות". תיעוד התקיפה - בפתח הידיעה.

"מייד לאחר שהאירוע הסתיים, קיבלתי החלטה לסיים את הקשר הזוגי עם איציק ואין דרך חזרה, ולא תהיה כזו. את ההחלטה הזו קיבלתי ללא היסוס או התלבטות והיא הייתה ברורה לי כשמש. השמועות בדבר חזרתנו האחד לשנייה, אינם אמת והן ככל הנראה אינטרס של אחרים. אני בוחרת להעביר את המסר לפיו צריך לגלות אפס סובלנות כלפי אלימות בראש ובראשונה בשביל ילדיי, משפחתי ועשרות העובדים בעסק שלי אותו אני מנהלת בגאווה מזה שנים רבות. הערכים אשר הושרשו בי על ידי הוריי ואשר עוברים אל ילדיי מחייבים הליכה בדרך זו".

איציק זוהר ומיטל אדרי
איציק זוהר ומיטל אדרי | צילום: אור גפן

לפי כתב האישום, "ב-16 באפריל בסמוך לשעה 00:41 חזרו אדרי וזוהר, אשר היה תחת השפעת אלכוהול, מבילוי משותף. בין השניים התגלע ויכוח, וזוהר נכנס לבניין בזמן שאדרי עמדה מחוץ לבניין. אז, יצא זוהר מהבניין, ניגש לאדרי, אחז בה בחוזקה כשהוא קומץ את ידו הימנית לאגרוף, ומכוונו לעברה, ודחף אותה לעבר חלון הזכוכית של לובי הבניין. זוהר אחז בחוזקה בשערה של אדרי והכניס אותה לתוך לובי הבניין".

עוד נכתב כי "לאחר שנכנסו אדרי וזוהר ללובי הבניין, היא התיישבה על רצפת הלובי, בעוד זוהר התקרב אליה בצורה מאיימת. בהמשך, הוא הלך לעבר מעלית הבניין כשהשניים ממשיכים להתווכח. אז, זוהר הלך לכיוונה של אדרי בעוד שהיא הולכת לאחור, דחף אותה לעבר קיר הלובי, והיא התיישבה על רצפת הלובי".

לאחר מכן, "יצאו זוהר ואדרי מהבניין. במעשיו המתוארים לעיל תקף זוהר את אדרי שלא כדין, וכן איים עליה בהתנהגותו שלא כדין על מנת להפחידה או להקניטה. הוא מואשם בתקיפה סתם של בן זוג - עבירה לפי סעיף 382 (ב)(1) + 379 לחוק העונשין, תשל"ז - 1977, ובאיומים - עבירה לפי סעיף 192 לחוק העונשין, תשל"ז - 1977".