חשד: צעיר מראשון לציון רצח בן 50 מפתח תקווה והצית את גופתו

החשוד ברצח, צעיר בשנות ה-20 לחייו, התגורר בעבר בשכנות למנוח. לפי המשטרה, הצעיר שהה סמוך למקום האירוע אחרי ההתרחשות. על הגופה "זוהו מספר סימנים חשודים". החשוד יובא הערב לדיון בבקשה להאריך את מעצרו

זירת השריפה והרצח בפתח תקווה
זירת השריפה והרצח בפתח תקווה | צילום: דוברות איחוד הצלה

תושב ראשון לציון בשנות ה-20 לחייו נעצר אמש (שישי) בחשד לרצח והצתת גופתו של תושב פתח תקווה בן 50, זאת לאחר שהקורבן מצא את מותו בשריפה שפרצה בדירה בה הוא התגורר ברחוב ההסתדרות בפתח תקווה, ונמצא בחצר הבניין על ידי צוות מד"א שהוזעק לזירה כשהוא מחוסר הכרה עם כוויות בגופו וללא סימני חיים. הערב יובא החשוד לדיון בבקשה להאריך את מעצרו בבית המשפט.

לפי המשטרה, "שוטרי תחנת פתח תקווה פתחו אתמול בחקירת נסיבות שריפה בעיר בעלת מאפיינים חשודים, לרבות קיומה בשעת בוקר מוקדמת במספר מוקדים, בהם: חצר בית מגורים ובמקביל באחת הדירות. בתום סריקה וכיבוי מוקדי האש על-י ידי כיבוי אש, אותר בחצר תושב המקום כבן 50 ללא רוח חיים".

עוד נאמר: "חוקרי הזיהוי הפלילי אספו ממצאים פורנזיים בזירה והעבירו את גופת המנוח אל המכון לרפואה משפטית, לשם בחינת סיבת המוות, מאחר ועל גופו השרוף זוהו מספר סימנים חשודים. בהתאם לנסיבות והחשדות, החקירה הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז מרכז, שאספה יחד עם חוקרי התחנה ומערכי המודיעין במרחב שרון, ממצאים רבים בזירה וסביבותיה".

"בהתאם לממצאי החקירה המואצת, התגבש חשד נגד תושב ראשל"צ בשנות ה-20 לחייו, שעד לאחרונה התגורר באותו בניין בשכנות למנוח ועל-פי החשד שהה באזור סמוך למועד האירוע. בפעילות סמויה וממוקדת של ימ"ר מרכז, הצליחו בלשי המשטרה לאתר ולעצור אמש את החשוד בראשל"צ, לצד חיפוש ותפיסת ממצאים בדירתו, הקושרים אותו על-פי החשד לרצח".

פראמדיק מד"א אלון ריזקאן סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב מחוסר הכרה ברחבת הבניין כשהוא סובל מכוויות קשות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

החובשים של מד"א עלי עזאם ופאדי כבהא סיפרו: "כשהגענו למקום חברנו לכוחות הכיבוי שפעלו לכיבוי השריפה במכולה שהייתה בסמוך לבתים. הם חילצו אלינו גבר בשנות ה-60 כשהוא מחוסר הכרה וסובל מכוויות קשות בכל חלקי גופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".