שלח אדם לירות על עסק: החשדות נגד עורך הדין בפרקליטות המדינה

פרסום ראשון: עורך הדין ממחוז הצפון בפרקליטות שנחקר באזהרה, חשוד ששלח אדם לירות לעבר העסק של בן זוגה של גרושתו. על-פי החשד, הוא ניצל את גישתו למאגרי המידע של הפרקליטות, ויחד איתו נחקרו גם גרושתו ועובדת לשעבר במס הכנסה - שחשודה שהדליפה לו מידע. תוך התקדמות החקירה, הוא הורחק מהפרקליטות ל-15 ימים | פרטים חדשים

זמן צפייה: 01:04

פרסום ראשון: עורך הדין ממחוז הצפון בפרקליטות המדינה שנחקר באזהרה - חשוד ששילח אדם לירות לעבר העסק של בן זוגה של גרושתו, כך פורסם הערב (שלישי) לראשונה במהדורה המרכזית. הפרקליט עוכב בחשד לעבירות שימוש לרעה בכוח המשרה, מרמה והפרת אמונים, ויחד איתו נחקרו גם גרושתו ועובדת לשעבר במס הכנסה שחשודה שהדליפה לו מידע. על-פי החשד, עורך הדין ניצל את גישתו למאגרי המידע של הפרקליטות. הוא הורחק מהפרקליטות ל-15 ימים.

עו"ד שאדי סרוגי המייצג את הפרקליט מסר: "הפרקליט מכחיש כל קשר לחשדות נגדו. מדובר בטענות מופרכות שהמשטרה מבססת על מידע מודעיני לא מבוסס ועל אנשים מפוקפקים. הפרקליט בטוח שהכל ייסגר נגדו ושהוא יחזור לשירות המדינה".

עו"ד שאדי סרוגי המייצג פרקליט ממחוז הצפון נחקר באזהרה
עו"ד שאדי סרוגי

מוקדם יותר היום פורסם כי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433, עיכבה לחקירה חשודים ועדים "במסגרת חקירה שמעורב בה עובד בשירות המשפטי הציבורי" - פרקליט שעובד בפרקליטות המדינה שעוכב אף הוא לחקירה באזהרה. לפי המשטרה הוא חשוד, בין היתר, "בשימוש לרעה בכוח המשרה ובמרמה והפרת אמונים".

עוד מסרה הפרקליטות: "בהמשך להודעת משטרת ישראל על אודות חקירת הפרקליט, כי היא סמוכה ובטוחה שמשטרת ישראל תמצה את החקירה בכל דרך ואפיק חקירה שתמצא לנכון ותגיע לחקר האמת, וכי היא תסייע למשטרת ישראל בכל הנדרש".