תוך שעות: חשד לרצח שתי נשים בחולון ובקריית ים

החשוד ברצח האישה בחולון, בת 57, הועבר להמשך חקירה. החשוד ברצח האישה בקריית ים הוא מקורב אליה. מוקדם יותר: כוחות הצלה הוזעקו לכפר קרע ונאלצו לקבוע את מותו של גבר בן 41

זירת האירוע סמוך לאופקים
ניידת משטרה | צילום: דוברות המשטרה

בתום שעות - חשד לרצח שני נשים בחולון ובקריית ים: אישה בת 57 אותרה לפנות בוקר (ראשון) ללא רוח חיים ועם סימני אלימות בחולון. תושב העיר כבן 27 נעצר בחשד לרצח והועבר להמשך חקירה. שעות לאחר מכן, שוטרים הוזעקו לדירה בקריית ים, שם איתרו גופת אישה. השוטרים עצרו במקום גבר המקורב לנרצחת.

בנוגע לרצח האישה בחולון, מדוברות המשטרה נמסר: "הלילה התקבל דיווח על אירוע רצח של בת 57 בחולון. שוטרי תחנת חולון וחוקרי מחוז ת"א הגיעו לזירה והחלו בפעולות חקירה ובאיסוף ממצאים. סגן מפקד מרחב איילון נצ"מ שלומי בן זימן קיים הערכת מצב בזירה והחקירה הוטלה על היחידה למלחמה בפשיעה (יל"פ) מרחב איילון".

ורדית דנציגר, מנכ"לית עמותת ל.א לאלימות נגד נשים אמרה: "גם בעת שיש מלחמה בחזית הדרומית והצפונית, אלפי נשים נמצאות במלחמה בבית, והיום שילמה בחייה אישה בת 40 מקרית-ים את המחיר של האלימות הזו, כשנמצאה ללא רוח חיים ובעלה נעצר כחשוד ברצח. ידוע כי במצבי חירום ישנה החרפה במקרי האלימות בבית, מסיבות שונות ומאז תחילת המלחמה נרצחו כבר 3 נשים על-ידי בני זוגן, ואנו צופות שלאחר המלחמה נראה עלייה משמעותית בדיווחים על אלימות במשפחה".

היא הוסיפה: "תורמים למצב זה גורמי סיכון המעלים את מצבי הדחק והסטרס, כמו שהייה ממושכת של בני המשפחה יחד בבית, אי יציבות כלכלית, מצבים של פוסט טראומה, שצפים לאור המראות הקשים שאנשים חוו ועוד. המדינה צריכה להיערך כבר היום למצב זה, ולספק הגנה מרבית לאותן נשים".

אזיקים - אילוסטרציה
אזיקים, אילוסטרציה | צילום: יוסי זמיר, פלאש 90

בתוך כך, גבר בן 41 אותר הבוקר ללא רוח חיים בכפר קרע. מדוברות מד"א נמסר: "בשעה 07:19 התקבל דיווח במוקד מד"א על גבר שנפצע באירוע אלימות בכפר קרע. חובשים ופרמדיקים של מד"א דיווחו על גבר בן 41 ללא סימני חיים והם קבעו את מותו".