יממה לאחר "הרצח הכפול" בראשל"צ התברר: אחד הנרצחים - בחיים

בבוקר שבת פתחה המשטרה בחקירת רצח כפול, לאחר שנמסר על שני נתינים זרים מאריתראה שנדקרו למוות במהלך קטטה לילית בראשון לציון. ארבעה חשודים נעצרו בחשד למעורבות באירוע. כעת, מודיעים במשטרה כי מדובר ברצח של אדם אחד בלבד - וטוענים כי המקור לטעות הוא בדיווח שגוי מבית החולים

זירת הרצח בראשון לציון

במשך יממה שמשטרת ישראל חוקרת את מקרה הרצח הכפול בראשון לציון - והיום (ראשון) התברר כי אחד "הקורבנות" למעשה חי. המשטרה מאשימה את בית החולים "אסף הרופא" במחדל.

מדוברות מחוז מרכז נמסר: "בהמשך לאירוע דקירה אתמול בראשל"צ, במהלכו דווח בדבר שני נתינים זרים מאריתראה שנקבע מותם במרכז הרפואי 'אסף הרופא', נבקש להבהיר כי מדובר ברצח של נתין זר אחד בלבד, כאשר הנוסף בן החיים ומקור הטעות בדיווח שגוי מבית החולים".

כזכור, אתמול בבוקר דווח כי במהלך קטטה שהתפתחה במהלך אותו הלילה בין נתינים זרים מאריתריאה סמוך לפאב ברחוב משה בקר שבאזור התעשייה הישן בראשון לציון, נדקרו למוות שניים ממשתתפיה, בני 35 ו-30. כאמור, היום התברר כי אחד מהם למעשה לא מת. המשטרה פתחה בחקירה לבדיקת נסיבות האירוע, ומבדיקה ראשונית עולה כי הרקע ככל הנראה פלילי. ארבעה נעצרו, חשד ששלושה לקחו חלק פעיל בדקירה.

ניידת משטרה בראשון לציון
ניידת משטרה בראשון לציון (ארכיון) | צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

מדוברות המשטרה נמסר: "שוטרי מחוז מרכז עצרו היום שלושה חשודים, נתינים זרים מאריתראה תושבי ראשל"צ, בחשד למעורבות ברצח הכפול שאירע הבוקר בעיר. המשטרה פתחה הבוקר בחקירה, עם קבלת הדיווח על אירוע קטטה ודקירה בעיר. בסיום חקירתם יוחלט, בהתאם לממצאי החקירה, באשר להמשך מעצרם והבאתם מחר בפני בית המשפט"

תושבת השכונה סיפרה כי באופן קבוע ישנם נתינים זרים במקום, ובאמצע הלילה נשמעות צעקות. "שמעתי שרצחו פה שני אריתראים. זה לא מפתיע אותי בגלל שמדי פעם יש כאן מכות ובלאגן, וזה לא מתאים. משטרת ראשון לציון צריכה לעשות עם זה משהו", אמרה.