פענוח תוך 24 שעות: כתב אישום יוגש נגד החשוד ברצח בחולון

תושב העיר בן 22 יואשם בדקירתו למוות של בן 21 בסוף החודש שעבר בעקבות סכסוך כספי, לאחר שהגיע לביתו וקרא לו לצאת החוצה. במהלך הוויכוח בין השניים הוא דקר אותו בסכין ונמלט מהמקום. רגע לפני שעלה על טיסה לחו"ל הוא נעצר בנתב"ג, ובתום החקירה הוגשה נגדו הצהרת תובע

זמן צפייה: 01:16

היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב איילון פענחה תוך 24 שעות את רצח הצעיר מחולון בסוף החודש שעבר - ואתמול (שלישי) הוגשה הצהרת תובע נגד תושב העיר בן 22, אשר צפוי להיות מואשם ברצח.

החקירה החלה ב-27 בנובמבר, כאשר התקבל דיווח אודות אירוע דקירה ברחוב התותחנים בחולון. גורמי הרפואה פינו את הקורבן, תושב העיר בן 21, לבית החולים וולפסון כשמצבו הוגדר קשה, ומותו נקבע כעבור מספר שעות. שוטרי היחידה ללוחמה בפשיעה הגיעו לזירה, ויחד עם חוקרי תחנת חולון החלו בחקירה, שבסופה זוהה החשוד.

כמה שעות אחרי הרצח עלה חשד כי החשוד מתכנן להימלט ולעזוב את הארץ. היערכות השוטרים והתחקות אחר צעדיו של החשוד הובילו עוד באותו היום למעצרו בשדה התעופה, רגע לפני שנמלט ועלה על טיסה לחו"ל.

זירת רצח יורי וולקוב בחולון
ניידת משטרה בחולון (ארכיון) | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

על-פי החשד, הרקע לאירוע הוא סכסוך כספי. שבעקבותיו הגיע החשוד לאזור ביתו של הקורבן וקרא לו לצאת החוצה. במהלך הוויכוח שהתגלע ביניהם, הוא דקר בסכין את הקורבן ונמלט מהמקום. עם התקדמות החקירה והתחזקות התשתית הראייתית נגד החשוד, מעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט, ואתמול כאמור הוגשה נגדו הצהרת תובע, ובכוונת הפרקליטות להגיש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום הליכים.