"דקר מול הילדים כי לא הכינה קפה": תושב חולון מואשם ברצח אשתו

כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים הוגשו נגד מאנדפרו אלאזה בן ה-37 בגין רצח אשתו מאסטוואל, לה היה נשוי 16 שנים. "נטל סכין מטבח, רדף אחריה לחדר המדרגות ודקר אותה בגבה ובצווארה"

זמן צפייה: 00:32

כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים הוגשו הבוקר (שישי) נגד מאנדפרו אלאזה, בן 37 מחולון, בגין רצח בנסיבות מחמירות של אשתו מאסטוואל לה היה נשוי במשך 16 שנים. מאסטוואל הייתה בת 31 במותה.

על פי כתב האישום, במהלך השנים האחרונות נהג מאנדפרו לתקוף את המנוחה בהזדמנויות שונות ולאיים עליה כי יהרוג אותה. הרצח, כזכור, בוצע כחודשיים לאחר שמאנדפרו שוחרר ממאסר שריצה בגין תקיפה ואיומים נגד אשתו.

בתאריך 28 באפריל, בשעות הערב, נוצר ויכוח בין השניים לאחר שהיא סירבה לדרישתו לסייע לו בהכנת קפה. כתב האישום מתאר כי בשלב זה, מאנדפרו נטל בקבוק זכוכית שהיה בסלון והכה באמצעותו על ראשה של מאסטוואל.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

עד 720 מיליון שקלים ב-4 שנים: כך תיראה הממשלה היקרה אי פעם

כמו במסעדה: כך מכינים אוכל כמו שפים – גם אם לא יודעים לבשל

רפי פרץ מצטרף לממשלה: יהיה השר לי-ם, מורשת ומיזמים לאומיים

מנדפרו אלאזה החשוד ברצח אשתו בחולון
מנדפרו אלאזה החשוד ברצח אשתו בחולון | צילום: חדשות 13

לאחר מכן הוא ניגש למטבח, נטל סכין בעלת להב באורך של כ-20 ס"מ ואילו מאסטוואל החלה להימלט מהדירה לחדר המדרגות. הנאשם רדף אחריה ודקר אותה בגבה ובצווארה לעיני ילדיהם הקטינים שהיו עדים לכל ההתרחשויות.

בנם הקטין של השניים, נכתב בכתב האישום, ניסה למנוע מאביו להמשיך לתקוף את אמו - אולם ללא הצלחה. הילד אף נפצע בידו בזמן שנאבק עם אביו. מאנדפרו נמלט מהמקום ונעצר כעבור כמה שעות.