חשד לחיסול בחולון: תושב יפו כבן 30 נורה למוות במוסך

צוותי מד"א שהוזעקו לזירה באזור התעשייה בעיר מצאו את הגבר במצב אנוש ופינו אותו תוך ביצוע פעולות החייאה לבית החולים שיבא תל השומר, שם נקבע מותו. כוחות משטרה רבים הגיעו למקום, וההערכה הראשונית היא כי הרקע פלילי

זמן צפייה: 01:48

חשד לחיסול: תושב יפו כבן 30 נורה למוות הבוקר (שלישי) בעת ששהה במוסך ברחוב להב באזור התעשייה בחולון. צוותי מד"א שהוזעקו לזירה מצאו אותו במצב אנוש ופינו אותו תוך ביצוע פעולות החייאה לבית החולים שיבא תל השומר, שם נקבע מותו. כוחות משטרה רבים הגיעו למקום, וההערכה הראשונית היא כי הרקע פלילי. מפקד מרחב איילון, תנ"צ חיים בובליל, קיים הערכת מצב בזירה, והחקירה הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז ת"א.

חובשי מד"א לירן בקאלו ולי רוס סיפרו: "הפצוע שכב בתוך מוסך כשהוא מחוסר הכרה עם פציעות חודרות, לאחר בדיקות ראשוניות מצבו הוגדר קריטי והתחלנו בפעולות החייאה. הוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבי"ח תוך כדי ביצוע פעולות החייאה".

כוחות משטרה בזירת הרצח בחולון
כוחות משטרה בזירת הרצח בחולון | צילום: דוברות המשטרה
זירת ניסיון הרצח במוסך בחולון
הזירה בחולון | צילום: דוברות איחוד הצלה

אוהד אבו, חובש איחוד הצלה, מסר: "כשהגעתי לזירה הפצוע היה מוטל ללא הכרה, התחלתי בפעולות החייאה ועצירת הדימומים בסיוע חובשים נוספים. לאחר מכן הוא פונה לבית החולים שיבא-תל השומר במצב אנוש תוך המשך פעולות החייאה".

זירת ניסיון הרצח במוסך בחולון
הזירה בחולון | צילום: חדשות 13

בעקבות הרצח, ארגון יוזמות אברהם מעדכן כי 32 ערבים קיפחו את חייהם מתחילת 2024 בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה, זאת לעומת 28 קורבנות בתקופה המקבילה אשתקד. מבין הנרצחים השנה, 26 נורו למוות, ו-10 היו צעירים בני פחות מ-30. שלוש מהקורבנות היו נשים.