צעיר מאילת נעצר בחשד שסחט באיומים את משה חוגג

כחודש לאחר ששוחרר ממעצר, איש העסקים החשוד בהונאה ועבירות מין הגיש תלונה במשטרה וטען שהוא אוים ונסחט, והיום נעצר צעיר בן 26 מהדרום והוא מובא לחקירה בתחנת משטרה. "יש לי סרטונים, תמונות והתכתבויות. תחליט אתה"

זמן צפייה: 00:31

צעיר בן 26 מהעיר אילת נעצר היום (ראשון) על ידי המשטרה בחשד שסחט באיומים את איש העסקים משה חוגג. על פי חקירת המשטרה, החשוד שלח לחוגג הודעות מאיימות שאם לא יפקיד סכום כסף מסוים יפורסמו עליו פרטים אישיים. החשוד הובא לחקירה בתחנה.

בהקלטת האיום שהגיע לידי חדשות 13, נשמע החשוד כשהוא משוחח עם חוגג: "ההצעה נשארה אותה הצעה. או שאני מפרסם או שאתה משלם, תחליט". בהמשך, כאשר חוגג שאל את החשוד לגבי תוכן הדברים שבכוונתו לפרסם, השיב: "סרטונים, תמונות, התכתבויות. יש מגוון דברים". לאחר מכן, כאשר חוגג התעקש לקבל תשובות מהחשוד, האחרון טען כי "עורך הדין שלך יודע הכול".

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-crime-and-justice-crime-part-2201091310' autoplay='0' credit='' desc='שיחת הסחיטה בין משה חוגג והחשוד' poster='' kid='1_nieefzfx' duration='135']

כזכור, חוגג, שהשתחרר בחודש שעבר ממעצר אחרי 28 יום, הגיש לאחר שחרורו תלונה במשטרה על איומים וסחיטה ואף טען שדרשו ממנו סכום כסף גדול שבמידה ולא ישלם, יפיצו המאיימים תמונות שלו.