בחשד לסחיטה והטרדה מינית: כתבי אישום יוגשו בפרשת עמוס לוזון

פרקליטות מחוז תל אביב הודיעה לשני החשודים העיקריים בסחיטת איש העסקים ובפרסום סרטון אינטימי שלו, כי נשקלת הגשת כתבי אישום נגדם, בכפוף לשימוע. החשוד השלישי בתיק, בנו של שופט בית המשפט המחוזי, לא יואשם

אחד החשודים בסחיטת עמוס לוזון
אחד החשודים בסחיטת עמוס לוזון | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

פרקליטות מחוז תל אביב הודיעה היום (רביעי) לשני החשודים בפרשת איש העסקים עמוס לוזון כי נשקלת העמדתם לדין בחשד לעבירות של פגיעה בפרטיות, הטרדה מינית, שיבוש מהלכי משפט וסחיטה באיומים של לוזון. ההעמדה לדין בכפוף לשימוע.

נזכיר כי המשטרה הודיעה אתמול  שסיימה את חקירת שלושת החשודים בסחיטה של לוזון, שתועד בסרטון אינטימי בבריכה בביתו - ומסתמן כאמור כי כתב אישום יוגש רק נגד שני הבגירים, ואילו נגד הקטין, בן של שופט מחוזי, לא יוגש כתב אישום.

עמוס לוזון
עמוס לוזון | צילום: חדשות 13

כזכור, לדברי לוזון אדם התקשר אליו ודרש ממנו כסף בתמורה לאי-הפצת הסרטון. לוזון לא שילם - והסרטון הופץ. במקביל, נורו יריות לעבר בית זוגתו לשעבר ואם ילדיו בפתח תקווה. בעקבות האירועים הללו החליט מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון, להטיל החקירה על היחידה המרכזית של מחוז מרכז, שעצרו את החשודים.

לפי המשטרה, נמצאו ראיות נגד שלושת החשודים והתיק הועבר לפרקליטות. מהחקירה עלה כי בנו של איש העסקים, בן 28, הוא זה שצילם את הסרטון. לאחר מכן העביר אותו בוואטסאפ לחבריו - אחד מהם בן 19 - החשוד בניסיון הסחיטה. במשטרה הצליחו להגיע לקבוצת הוואטסאפ שבה שוחחו החשודים על ניסיון הסחיטה.