אחרי ההצתה וזריקת הרימון: ירי לעבר חנות הקשורה למוסלי בת"א

לאחר שבמהלך הלילה הוצתו רכבי משפחתו של העבריין ונזרק רימון הלם לעבר ביתו בסביון, ירי בוצע לעבר בית עסק המזוהה עם ארגון הפשיעה של העבריין יוסי מוסלי. נזק נגרם לחנות, אין נפגעים בנפש. "מישהו מנסה להעביר פה מסר"

זמן צפייה: 01:18

אחרי הצתת רכבי משפחתו של העבריין יוסי מוסלי וזריקת רימון לעבר ביתו, הערב (ראשון) האלימות מסלימה וירי בוצע לעבר בית עסק הקשור לארגון הפשיעה של מוסלי בשכונת התקווה בתל אביב. נזק נגרם לבית העסק, אין נפגעים בנפש.

במשטרה מעריכים כי שני האירועים קשורים אחד בשני, ואומרים שם כי "מישהו מנסה להעביר פה מסר". בעקבות שני האירועים יערכו במשטרה ישיבה מיוחדת על מנת למנוע את ההסלמה, ומתוך חשש לאירועים נוספים.

רכבי משפחתו של יוסי מוסלי שהוצתו
רכבי משפחתו של יוסי מוסלי שהוצתו

כזכור, הבוקר פורסם כי במהלך הלילה הוצתו רכבי משפחתו של מוסלי ברחוב הראשי ביישוב סביון, ובנוסף נזרק רימון הלם לעבר הבית. לא היו נפגעים. במשטרה העריכו כי מדובר באזהרה שהגיעה מגורמים עבריינים במגזר הערבי שניצלו את העובדה שמוסלי בכלא בכדי לשלוח מסר.

יוסי מוסלי (בפנים מכוסות) ועורך דינו דורון נוי בבית המשפט
יוסי מוסלי (בפנים מכוסות) ועורך דינו דורון נוי בבית המשפט | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

מוסלי חזר לפני כארבעה חודשים משהייה ארוכה בדרום אפריקה, והוא עצור עד תום ההליכים בתיק סחיטה באיומים. במשטרת מרחב דן כאמור פתחו בחקירה ואספו הבוקר מצלמות מהכניסות והיציאות ליישוב. נכון לעכשיו טרם נעצרו חשודים במעשה.