חוקר לאישה שהתלוננה על הטרדה: "את מנהלת שיחות ארוטיות?"

אישה חרדית הגישה תלונה נגד אב בתה, בטענה כי הטריד אותה מינית. כאשר אחד החוקרים התקשר לאם כדי לעדכן אותה בהתפתחות החקירה - הוא דיבר אליה בגסות. "כל אבא שני בבני ברק אונס את הבת שלו"

זמן צפייה: 01:59

אישה חרדית שבתה הותקפה מינית פנתה למשטרה וזו פתחה בחקירה, אלא שאז, החוקר שהתקשר אל האם לעדכן אותה בהתפתחות הפרשה - הטריד אותה בעצמו והתעניין אם היא מנהלת שיחות ארוטיות.

הכול החל כאשר מצבה של בתה הקטינה של מ' הידרדר. לאחר שהבת אושפזה, היא דיווחה לעובדת סוציאלית כי אביה פוגע בה מינית. האב החשוד זומן לחקירה רק לאחר כחודש. באופן אבסורדי, גם צו ההרחקה שהוצא נגדו אינו מונע ממנו מלשוטט בחופשיות בעיר שבה מתגוררת בתו הקטנה.

משטרת ישראל
משטרת ישראל | צילום: Shutterstock

הפרשה העגומה הלכה והסתבכה עוד יותר אחרי שגם החוקר של תחנת המשטרה בבני ברק בחר במהלך השיחה עם האם המתלוננת להשתמש בביטויים מטרידים - ולא ראויים בלשון המעטה. "למה את לא עונה לי?", שאל שלמה החוקר את האם, "מה את מנהלת, שיחות ארוטיות? מה זה? כמה זמן?".

"הפגיעה שאני הרגשתי באותו רגע זה כאילו תקעו לי סכין בלב", סיפרה מ' בריאיון לחדשות 13. "המשפט הראשון שהוא אמר אחרי שהוא ראה אותי, כשאני מתרגשת מלבוא ולתת עדות, התחיל להגיד לי, 'מה את מתרגשת? כל אבא שני בבני ברק אונס את הבת שלו'".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "מדובר בפליטת פה פסולה ואומללה שאינה עומדת בקנה אחד עם נורמות השיח המצופות מלובש מדים. חרף התנצלותו של החוקר בפניה, הוגש נגדו כתב אישום בבית הדין למשמעת".