הנהג שהוכה באיילון אושפז בטיפול נמרץ: "הוא לא זוכר כלום"

לאחר שאושפז במצב קל-בינוני, הוחמר במהלך הלילה מצבו של הנהג שהוכה על-ידי רוכב קטנוע בנתיבי איילון אמש והוא סובל משברים בגולגולת ודימום תוך-מוחי. מעצרו של נהג הקטנוע, בן 37, הוארך בשלושה ימים. פרקליטתו: "פעל מתוך הגנה עצמית"

זמן צפייה: 05:50

המשטרה הודיעה הבוקר (שלישי) כי עצרה אמש רוכב קטנוע בן 37 מתל אביב בגין תקיפת נהג רכב על רקע שימוש בדרך בנתיבי איילון, סמוך למחלף ארלוזורוב. תחילה פינה עצמו הנהג שהוכה לבית החולים איכילוב ומצבו הוגדר קל-בינוני, אך לפי המשטרה - "במהלך הלילה הוחמר מצבו של הפצוע והוא מאושפז כעת במחלקת טיפול נמרץ והוא סובל משברים בגולגולת ודימום תוך מוחי".

עוד נמסר מהמשטרה: "נהג הקטנוע, בן 37 מת"א הובא לחקירה בסיומה נעצר והיום המשטרה תבקש להאריך את מעצרו בימים נוספים בבית משפט השלום בתל אביב". כפי הנראה, בין הצדדים התפתח ויכוח על רקע שימוש בדרך, ולאחר מכן התפתחה קטטה שבמהלכה חבט רוכב האופנוע פעם אחר פעם בנהג.

קרובת משפחתו של הפצוע אמרה: "אתמול הייתה אזכרה לסבא שלו, כתבתי לו והוא לא ענה. אמרתי לעצמי שאולי הוא עסוק. שמעתי על המקרה רק הבוקר, כשאשתו התקשרה אליי. כשהגעתי דיברנו קצת, אבל הוא לא זכר כלום. אף פעם לא היו אצלנו במשפחה דברים כאלה. אני לא מאמינה שהוא נסע בפראות".

מבית החולים איכילוב נמסר הבוקר: "הפצוע מהתאונה אמש באיילון במצב בינוני יציב. הוא סובל מחבלות ושברים ונמצא תחת השגחה רפואית".

עו"ד חגית רחמני וייס, שמייצגת מטעם הסניגוריה הציבורית את החשוד בתקיפה באיילון, מסרה: "החשוד משתף פעולה עם החוקרים ומסר גרסה להשתלשלות האירועים. לטענתו הוא הותקף על-ידי המתלונן ופעל מתוך הגנה עצמית. אנו ממתינים שהמשטרה תבדוק את גרסתו. הוא הביע צער עמוק על האירוע והוא נמצא במצב נפשי קשה לאחר ששמע על מצבו של המתלונן". מעצרו הוארך בשלושה ימים.