2 מעצרים נוספים: התפתחות בפרשת הטיית המשחקים בליגה הלאומית

פרסום ראשון: במשטרה חוקרים חשד להטיית משחק נוסף, בין בני יהודה לעירוני רמת השרון. כדורגלן מוכר וסוכן שחקנים נעצרו בחשד לקשירת קשר לביצוע פשע, הטיית משחקים ושוחד בתחרויות. בשבוע שעבר נעצרו שחקן זר ושחקן הנהלה ונשלחו למעצר בית

זמן צפייה: 01:06

התפתחות נוספת בפרשת החשד להטיית המשחקים בליגה הלאומית: בלשי היחידה הארצית לחקירות בינלאומיות בלהב 433 עצרו הבוקר (ראשון) שתי דמויות נוספת הקשורה לעולם כדורגל, כדורגלן מוכר וסוכן שחקנים, במסגרת החשד להטיית משחק במחזור הסיום של הליגה השנייה בחשיבותה בישראל, ובודקים חשד להטיית משחק נוסף.

כזכור בשבוע שעבר הותר לפרסום כי חוקרי היאחב"ל פתחו בחקירה סביב חשד להטיית המשחק בין בני יהודה תל אביב לבין הפועל אום אל-פחם, ובעקבות החקירה הסמויה נעצרו לחקירה שחקן זר וחבר הנהלה מאום אל-פחם, והם נשלחו למעצר בית. בנוסף נחקר מאמן בקשר למעורבות בפרשה, אולם הוא שוחרר לאחר שהתברר כי אין לו קשר לפרשה.

אוהדי הפועל אום אל-פחם חולמים על ליגת העל
אוהדי הפועל אום אל-פחם (ארכיון) | צילום: חדשות 13

הבוקר כאמור חלה עוד התפתחות בפרשה, הקשורה למשחק אחר בין בני יהודה לבין עירוני רמת השרון, וגם שם חושדים החוקרים חשד להטייה. בלשי היאחב"ל עצרו לחקירה את כדורגלן מוכר מעירוני רמת השרון ואת סוכן השחקנים, בחשד לקשירת קשר לביצוע פשע, הטיית משחקים ושוחד בתחרויות. הם נחקרו במשרדי להב 433, ושוחררו בתום חקירתם. במשטרה אומרים כי צפויים מעצרים נוספים.

עורכי הדין תמיר סננס ושחר חצרוני
עורכי הדין תמיר סננס ושחר חצרוני

עורכי הדין תמיר סננס ושחר חצרוני ממשרד נוי-סננס-שפרלינג-חצרוני, המייצגים את סוכן השחקנים החשוד, מסרו: "לחשוד אין כל קשר לאירוע נשוא החקירה. אנחנו סומכים על המשטרה שישחררו אותו לביתו עם סיום חקירתו".

עו"ד ניר יסלוביץ, המייצג את הכדורגלן החשוד, מסר: "השחקן שיתף פעולה באופן מלא ומסר גירסה מפורטת, אשר מפריכה את החשדות. לא הייתה שום סיטואציה חריגה במשחקו, ואין במעשיו ובסגנונו שום פעולה של הטיית משחקים. הוא סומך על החוקרים שיגיעו לחקר האמת, והעניין יתבהר בהקדם על הצד הטוב ביותר".

עורך הדין ניר יסלוביץ
עורך הדין ניר יסלוביץ'

עורכי הדין תמיר קלדרון רמי זועבי, המייצגים את חבר הנהלת אום אל-פחם, מסרו: "מרשנו דוחה מכל וכל את הניסיון להטיל דופי ביושרתו ופועלו ומשוכנע כי חוקרי המשטרה יבינו את גודל טעותם ויווכחו כי פעילות הקבוצה נעשתה באופן התקין וההוגן ביותר. מרשנו מסר את גרסתו ושיתף פעולה באופן מלא עם חוקריו במטרה לסייע להגיע לחקר האמת מהר ככל הניתן כאשר בסיום החקירה שוחרר הוא לביתו. מרשנו מאמין באמונה שלמה כי החקירה תסתיים ללא כלום ואין לו אלא להצטער שחוקרי המשטרה בחרו לצאת בהצהרות וכותרות ריקות שאין מאחוריהם דבר מלבד מסע יחסי ציבור מיותר וכחלק מהניסיון להכתים פעם אחר פעם את אחת הקבוצות המובילות במגזר הערבי".