רוכב אופנוע נדרס בשבוע שעבר בת"א - נבדק חשד למניע לאומני

שוהה בלתי חוקי פלסטיני בן 31 נעצר בחשד לדריסת רוכב האופנוע שנפצע באורח בינוני בשכונת פלורנטין, ובשב"כ עלה חשד כי המניע לתאונה היה לאומני. חקירת האירוע נמשכת

זמן צפייה: 05:10

המשטרה בוחנת חשד למניע לאומני בחקירת תאונת דרכים שאירעה ביום חמישי האחרון בתל אביב, כך הותר הבוקר (ראשון) לפרסום. רוכב אופנוע שנפצע באורח בינוני בתאונה שהתרחשה בפינת הרחובות פרנקל ואברבנל בשכונת פלורנטין פונה לקבלת טיפול רפואי, ונעצר חשוד בדריסתו.

מפרטי החקירה הראשוניים של האירוע עולה כי נהג הרכב הפוגע הוא שוהה בלתי חוקי פלסטיני בן 31, ובמהלך סוף השבוע עלה בשב"כ חשד כי המניע לתאונה היה לאומני, וכי החשוד דרס את רוכב האופנוע בכוונה תחילה. חקירת האירוע נמשכת.

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2212111143' autoplay='0' credit='דוברות איכילוב' desc='הפצוע שנדרס בת"א ע"י פלסטיני: "עפתי באוויר והוא המשיך עם הרכב"' poster='' kid='1_j454oi9x' duration='']

הפצוע, גלעד תנעמי, אושפז בבית החולים איכילוב בתל אביב, והבוקר הוא אמר: "בחמישי בצהריים סיימתי עבודה וחזרתי לפלורנטין. פגשתי חבר מחוץ לבית הכנסת ובזמן שאנחנו משוחחים בכניסה לבית הכנסת, רכב התחיל להאיץ לכיווננו במהירות. הבחור שהיה לידי - עופר, לקח צעד אחורה והצליח למשוך אותי, זה הציל לי את החיים".

"עפתי באוויר והוא המשיך עם הרכב, עם האופנוע שלי מתחת לרכב איזה 40 מטר, ואז הוא נתקע בעמוד", הוסיף הפצוע, "שמעתי שעצרו אותו. פחדתי שזה יושתק. ברוך המשטרה המשטרה תפסה אותו שיביאו לו את העונש החמור ביותר בעזרת השם ושנחלים במהרה".

גלעד תנעמי שנדרס ע''י פלסטיני בתל אביב
גלעד תנעמי שנדרס ע''י פלסטיני בתל אביב | צילום: דוברות איכילוב

הרכב הפוגע בזירת התאונה בתל אביב, פלורנטין
הרכב הפוגע בזירת התאונה בתל אביב | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

אמבולנס בתל אביב, פלורנטין
זירת התאונה בתל אביב | צילום: תיעוד מבצעי מד''א