אחיו של ניר ברקת למשטרה: שמי שורבב לפרשת חוגג, זה שקר

אלי ברקת, אחיו של הח"כ מהליכוד ובעלה של אלונה ברקת, פנה לראש יחידת הסייבר בבקשה לפעול נגד פרסום ברשתות החברתיות שבו נכתב כי הוא חשוד בעבירות כלכליות במעורבות עבריינים: "זהו פרסום שקרי ומשולל כל יסוד"

אלי ברקת
אלי ברקת | צילום: לירון מולדובן, וואלה!

פנייה חריגה למשטרה: אלי ברקת, אחיו של ח"כ ניר ברקת מהליכוד ובעלה של בעלי הפועל באר שבע בכדורגל אלונה ברקת, פנה לראש יחידת הסייבר במשטרה בבקשה לפעול נגד פרסומים שהופצו ברשתות החברתיות ובהם נכלל שמו כמעורב בפרשת משה חוגג.

ברקת פנה למשטרה באמצעות עורך דינו ציון אמיר וכתב כי בפרסומים הוא יוחס כחשוד בפרשה בעבירות כלכליות במעורבות עם עבריינים. יש להזכיר כי בחדשות 13 דווח כי בידי המשטרה הקלטה של שיחה שבה נשמע חוגג, שותפו עדי שלג וגורם עברייני מדברים על עסקה שבה יכלל גם אחד מעשירי הארץ. לאחר הפרסום הופצה רשימת אישים ברשתות החברתיות ובה נטען כי הם מעורבים בפרשה. יש להדגיש כי מדובר ב"פייק ניוז".

"פרסום זה שקרי ומשולל כל יסוד ואין על כך מחלוקת", כתב ברקת לראש יחידת הסייבר. "אנו מניחים כי גם המשטרה סבורה כך".

ציון אמיר
עו''ד ציון אמיר

עוד נכתב כי "יש לשער כי מדובר, על רקע זאת, בפרסום נואל שנעשה בידי גורמים עברייניים אינטרסנטיים שכל מטרתם להסב נזק תדמיתי וכלכלי למרשי. יש צורך לערוך חקירה ראויה ונמרצת על מנת להתמודד עם תופעה עבריינית חמורה מסוג זה. אנו פונים בבקשה לראות בפנייה זו תלונה לכל עניין ודבר והתאם לכך לקיים חקירה ממצה בניסיון לאתר את העבריינים".