כדורגלן העבר איציק זוהר מואשם בתקיפת בת זוגו | תיעוד

משטרת ישראל הגישה כתב אישום נגד זוהר בגין תקיפה ואיומים כנגד בת זוגו מיטל אדרי. לפי כתב האישום, "זוהר אחז באדרי בחוזקה כשהוא מכוון את אגרופו אליה, דחף אותה לעבר חלון הזכוכית של לובי הבניין, אחז בחוזקה בשערה והכניס אותה לתוך הלובי"

זמן צפייה: 01:30

משטרת ישראל הגישה היום (רביעי) כתב אישום נגד כדורגלן העבר איציק זוהר בגין תקיפה ואיומים כנגד בת זוגו מיטל אדרי. תיעוד התקיפה - בפתח הכתבה.

לפי כתב האישום, "ב-16 באפריל בסמוך לשעה 00:41 חזרו אדרי וזוהר, אשר היה תחת השפעת אלכוהול, מבילוי משותף. בין השניים התגלע ויכוח, וזוהר נכנס לבניין בזמן שאדרי עמדה מחוץ לבניין. אז, יצא זוהר מהבניין, ניגש לאדרי, אחז בה בחוזקה כשהוא קומץ את ידו הימנית לאגרוף, ומכוונו לעברה, ודחף אותה לעבר חלון הזכוכית של לובי הבניין. זוהר אחז בחוזקה בשערה של אדרי והכניס אותה לתוך לובי הבניין".

עוד נכתב כי "לאחר שנכנסו אדרי וזוהר ללובי הבניין, היא התיישבה על רצפת הלובי, בעוד זוהר התקרב אליה בצורה מאיימת. בהמשך, הוא הלך לעבר מעלית הבניין כשהשניים ממשיכים להתווכח. אז, זוהר הלך לכיוונה של אדרי בעוד שהיא הולכת לאחור, דחף אותה לעבר קיר הלובי, והיא התיישבה על רצפת הלובי".

איציק זוהר ומיטל אדרי
איציק זוהר ומיטל אדרי | צילום: אור גפן

"בהמשך, יצאו זוהר ואדרי מהבניין. במעשיו המתוארים לעיל תקף זוהר את אדרי שלא כדין, וכן איים עליה בהתנהגותו שלא כדין על מנת להפחידה או להקניטה. הוא מואשם בתקיפה סתם של בן זוג - עבירה לפי סעיף 382 (ב)(1) + 379 לחוק העונשין, תשל"ז - 1977, ובאיומים - עבירה לפי סעיף 192 לחוק העונשין, תשל"ז - 1977".