ניפצה חלונות ושמשות של 7 מכוניות: כתב אישום נגד תושבת ר"ג

בת ה-48 נעצרה לאחר שהשליכה אבנים ולבנים על רכבים בבניין מגורים ברחוב ארנון בעיר, וגרמה להם נזק רב. לאחר חקירה, יחידת התביעות של משטרת מחוז תל אביב הגישה נגדה כתב אישום בגין עבירות חבלה במזיד ברכב והפרת הוראה חוקית, וכן הוגשה בקשה למעצרה עד תום ההליכים

זמן צפייה: 00:31

כתב אישום הוגש נגד אישה בת 48 מרמת גן לאחר שניפצה חלונות של 7 רכבים בבניין מגורים בעיר וגרמה להם נזקים, כך נודע הבוקר (חמישי) לחדשות 13.

תחילתו של האירוע בתאריך 23 בפברואר, אז התקבל דיווח במשטרת ישראל על אישה שגרמה נזק לרכבים חונים בבניין מגורים ברחוב ארנון בעיר, ושוטרי הסיור של תחנת רמת גן-בני ברק ושוטרי יחידת שיטור עירוני בעיר שהגיעו למקום, איתרו את הנאשמת ועצרו אותה לחקירה, בסיומה הוגש נגדה כתב אישום.

מפרטי החקירה עולה כי הנאשמת ניפצה את חלונות הרכבים שחנו בחניית הבניין באמצעות השלכת אבנים ולבנים, בכוונה תחילה. בתוך כך, מעצרה של האישה הוארך מעת לעת ובהמשך שוחררה בתנאים מגבילים למעצר בית. בתאריך 26 בפברואר היא הפרה את מעצר הבית ולמחרת אותרה בדירתה בר"ג, אף על פי שהורחקה מהמקום.

תיעוד ממקום האירוע תקיפה רמת גן
תיעוד ממקום האירוע | צילום: דוברות המשטרה

עם סיומה של חקירה, יחידת התביעות של משטרת מחוז תל אביב, הגישה כאמור כתב אישום נגד הנאשמת בגין עבירות חבלה במזיד ברכב והפרת הוראה חוקית, וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים.