התעללה והורתה לקטינים להכות פעוטות: אישום נגד גננת מהדרום

תושבת קריית מלאכי בת 53 מואשמת ב-31 מקרים של התעללות בפעוטות בעת שעבדה בגן הילדים "ליליקט", בהם הכתה אותם בידה בכל חלקי גופם, דחפה אותם וצבטה אותם. לפי כתב האישום, היא לא עברה הכשרה לטיפול בפעוטות העסיקה מטפלות בנות 16 - אותן הנחתה לתקוף את הפעוטות שהפריעו או לא צייתו להן

זמן צפייה: 00:27

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (ראשון) כתב אישום נגד בתיה דיין, תושבת קריית מלאכי בת 53, בגין התעללות בפעוטות. כתב האישום החמור מייחס לגננת 31 מקרים של התעללות בעת שעבדה בפעוטון "גן לוליקט" בעיר מגוריה, במהלכם הכתה אותם בידה בכל חלקי גופם, דחפה אותם וצבטה אותם.

בנוסף, דיין מואשמת כי העסיקה מטפלות בנות 16, והורתה להן להכות את הפעוטות שהפריעו או לא צייתו להן. מכתב האישום עולה כי הנאשמת והמטפלות לא עברו הכשרה לטיפול בפעוטות. בהמשך מפורטים בו כלל המקרים שאירעו במשך החודשיים בין יוני לאוגוסט השנה, התקופה במהלכה הייתה הנאשמת אחראית על הפעוטות בגן.

הגננת מואשמת כי במהלך תקופה זו "התעללה בפעוטות בגן, תקפה חלק מהפעוטות, חשפה את הפעוטות בגן לאלימות שלה ולאלימות כלפיהם, שהורתה לקטינה בחלק מהמקרים לתקוף את הפעוטות וכן אפשרה לקטינה לתקוף כשצעקה על הפעוטות".

עו''ד יפעת שוורץ סיל, עו''ד אמנון סודאי
עו''ד יפעת שוורץ סיל, עו''ד אמנון סודאי

ההורים מברכים על החלטת בית המשפט המחוזי מהיום שהורה על מעצרה של הגננת המתעללת עד לקבלת תסקיר, כך מסרו עורכי הדין של המשפחות עו"ד יפעת שוורץ סיל ועו"ד ד"ר אמנון סודאי. עוד מסרו כי הם "המומים מכך שבמשך זמן כה ממושך שלחו את ילדיהם למקום שחשבו שהוא מקום מבטחים אולם גילו כי ילדיהם עוברים התעללות אלימות והזנחה. חשוב להורים שבית המשפט ימצה את הדין עם הגננת המתעללת".